یاسوج- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: دشمن از ارادت و مودت مردم نسبت به امامزادگان هراس دارد و لذا باید این امامزادگان به قطب فرهنگی تبدیل شوند، یعنی اینکه مردم بدون هیچ گونه اجباری در جوار این امامزادگان حضور پیدا کنند.

باید امامزادگان به قطب فرهنگی تبدیل شوند

به گزارش قدس آنلاین؛ حجت الاسلام سیدنورالله جنتی پور در مراسم جشن بزرگ «دهه کرامت»، تکریم امامزادگان و تجلیل از خادمین و واقفین بقاع متبرکهدر محل امامزاده مختار )ع) شهرستان بویراحمد با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از معبرهای ورود اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ایران اسلامی است، تصریح کرد: دشمنان دین و تشییع با تشکیل اتاق فکر در تلاش برای کمرنگ کردن حضور مردم در بقاع متبرکه و امامزادگان هستند و اتاق فکر آنها برنامه ریزی هایی را برای ایجاد شبهه در بین مردم در دستور کار دارد.

جنتی پور یادآور شد: دشمنان در تلاش برای تخریب نقاط قوت کشورمان هستند و می دانند که امامزادگان از جایگاه ارزشمندی نزد مردم برخوردار هستند، که در این راستا همه تلاش خود را برای تخریب این مکان های معنوی و مذهبی به کار بسته اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آنها برنامه هایی را در قالب های جذاب برای افرادی که شاید توجه کمتری به مبانی دینی دارند، طراحی و در جامعه منتشر می کنند.

وی اذعان داشت: یکی از افتخارات استان کهگیلویه و بویراحمد این است که وجب به وجب خاک آن مزین به قدوم مبارک فرزندان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) است و این افتخار بزرگی برای استان ما محسوب می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.