قزوین_ مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد برپایی نماز جمعه یک دوره مسابقات فوتسال با عنوان «جام آدینه» در قزوین برگزار می شود.

مسابقات فوتسال با عنوان «جام آدینه» در قزوین برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب صبح پنجشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد برپایی نماز جمعه که در دفتر امام جمعه شهر الوند برگزار شد با اشاره به اهمیت اجرای بیانیه گام دوم اظهار داشت: اجرای بیانیه گام دوم انقلاب  اسلامی که مدتی پیش از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد نباید در روزمرگی های مسئولان و مردم متوقف شود و باید گام های عملیاتی تر و جدی تر برداشته شود.

وی افزود: در اواخر سال ۹۸ انقلاب اسلامی در نخستین سال ورود به چهل سال دوم انقلاب باید شاهد تشکیل مجلسی در تراز گام دوم انقلاب باشد که امیدواریم این انتخابات هم مانند گذشته باشکوه و با حضور پررنگ مردم برگزار شود.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: مجلس تراز گرم دوم انقلاب، مجلسی است که به کارآمدی نسبت به حل مشکلات کشور و مردم کمک کرده و در اسلامی کردن دولت در ایران نقش آفرینی می کند.

فاطمی نسب خاطرنشان کرد: تحقق هدف گام دوم که تمدن بزرگ اسلامی اعلام شده است، نیاز به عبور موفقیت آمیز کشور از مرحله دولت سازی اسلامی داشته و اسلامی شدن مجلس بخش مهمی از این مرحله است، چنانچه حضرت امام (ره) اصلاح کشور را منوط به اصلاح مجلس شورای اسلامی می دانستند.

وی با اشاره به نقش مهم نماز جمعه در تبیین اهداف گام دوم انقلاب اسلامی، عنوان کرد: امروز که نماز جمعه چهلمین سال برپایی خود را در انقلاب اسلامی سپری می کند باید با نگاه ویژه تری به آن پرداخته شود و باید موضوعات کلان در آن به نتیجه و جمع بندی برسد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین افزود: جلسات ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد برپایی نماز جمعه در بسیاری از شهرهای استان قزوین برگزار شده است و امیدواریم با توجه به مصوباتی که در جلسه امروز به تصویب رسید در روزهای آینده عملیاتی شود.

فاطمی نسب با اشاره به همکاری به وجود آمده بین دو نهاد شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین و اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: با توجه به همکاری به وجود آمده بین این دو نهاد خوشبختانه شاهد تجهیز مصلی ها و مساجد جامع شهرهای استان قزوین به امکانات ورزشی خواهیم بود که امیدواریم این اتفاق سبب جذب بیش از پیش جوانان و نوجوانان به مساجد و نماز جمعه شود.

وی گفت: به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد برپایی نماز جمعه یک دوره مسابقات فوتسال با عنوان «جام آدینه» در سطح استان بین جوانان ستاد های نماز جمعه برگزار می شود که امیدواریم با استقبال جوانان و نوجوانان انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.