خراسان شمالی-معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه اوایل هفته آینده میزبان رییس جمهور و هیات دولت به استان خواهیم بود مصوبات سفر می تواند گره ای از مشکلات توسعه ای استان را باز کند.

مصوبات هیئت دولت به استان می تواند گره ای از مشکلات استان را باز کند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی دکتر علی بیگ زاده در تشریح عملکرد سفر قبلی رییس جمهور به استان اظهار داشت: در سفر پیشین کاروان تدبیر و امید به استان ۶هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح های عمرانی مصوب شد که تاکنون ۹هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال در این زمینه تخصیص یافته است.

وی در ادامه با بیان اینکه ۱۵۰ درصد بیشتر،اعتبارات اخذ کردیم، تصریح کرد: در حوزه های حمل و نقل ۴طرح با اعتبار ۲۸۷ میلیارد تومان،بهداشت و درمان ۴طرح با اعتبار ۸۸ میلیارد تومان، منابع آب ۴طرح با اعتبار ۹۶ میلیارد تومان،عمران شهری ۳طرح با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان،تربیت بدنی ۲طرح با اعتبار ۵.۲ میلیارد تومان، آموزش ۲طرح با اعتبار ۲.۶ میلیارد تومان،گردشگری ۳طرح با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان، امورقضایی ۱ طرح ۵۰۰ میلیون تومان، کشاورزی یک طرح با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان و صنعت و معدن ۲طرح با اعتبار ۱.۴ میلیارد تومان مصوب شده بود.

بیگ زاده خاطرنشان کرد: ۹طرح از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰درصد در دست اجراست که برخی از این طرح ها شامل آبرسانی به شهر بجنورد و شیروان و اصلاح ۱۳ نقطه حادثه خیر استان است.

وی همچنین به طرح توسعه همگام هشت گنجینه معرفت اشاره کرد و گفت: به تدبیر استانداراین طرح در خراسان شمالی رونمایی خواهد شد و ما باید بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی بسیاری از امور را به مردم واگذار کنیم.

بیگ زاده خاطرنشان کرد: به دستور استاندار خراسان شمالی مزیت ها و فرصت های سرمایه گذاری استان را احصا کردیم و در جلسه ای با حضور هیات دولت،۷۰ هلدینگ و کارآفرین برتر معرفی شدند و همچنین مصوباتی که حوزه دولت سرمایه گذاری می کند که می تواند گره ای از مشکلات را باز کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.