خراسان شمالی – فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف بیش از ۳۴۰۰کیلوگرم سنگ معدنی غیر مجازبه ارزش بیش از ۲۵ میلیون تومان خبر داد.

۳۴۰۰ کیلوگرم سنگ معدن در اسفراین کشف و ضبط شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جاوید مهری  با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه افرادی به هویت مشخص اقدام به برداشت غیر مجاز سنگ های معدنی از منطقه معدنی "البلاغ" با اسفاده ار تراکتور و چهارپا می نمایند مراتب در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه پرکانلو قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پاسگاه پرکانلو موفق شدند ۲ نفر متهم را به همراه یک دستگاه تراکتور و ۲۱ راس الاغ را توقیف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از تریلر تراکتور و چهار پایان توقیفی حدود ۳ تن ۴۰۰ کیلوگرم سنگ معدن از نوع سنگ سرب کشف نمودندخاطرنشان کرد : وسیله نقلیه متهمان توقیف و سنگ های غیر مجاز تحویل اداره صنعت و معدن گردید .

سرهنگ مهری خاطر نشان کرد :متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند که ارزش ریالی سنگ معدن مکشوفه دربررسی به عمل آمده بیش از۲۵ میلیون تومان برآورد شده است.

دستگیری ۸ سارق با ۱۴ فقره سرقت در بجنورد

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری ۸سارق منزل ومغازه با ۱۴ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ رضا عرب زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و مغازه در بجنورد موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی طی هماهنگی قضایی موفق به شناسایی و دستگیری چند نفر سارق شدند،

سرهنگ عرب زاده با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به ۱۴فقره سرقت منزل و مغازه اعتراف کردند گفت: سارقان پس از تشکیل و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف دام فاقد مجوز میلیاردی درخراسان شمالی

جانشین انتظامی خراسان شمالی از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۵۸ راس دام فاقد مجوز خبر داد.

سرهنگ حسین بدری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق و مبارزه جدی با قاچاق دام مراتب در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با همکاری مأمورین پاسگاه انتظامی اسدلی در مسیر جاده مواصلاتی شهرستان بجنورد به اسفراین مقابل پاسگاه انتظامی هنگام کنترل خودرو های عبوری یک دستگاه کامیون را متوقف نمودند.

سرهنگ بدری اظهار داشت: در بازرسی ماموران پلیس از کامیون،تعداد ۵۸ راس دام سبک شامل: بره ، میش ، و قوچ ،فاقد مجوزدامپزشکی را کشف و دو نفر متهم دستگیر ، مراتب پس از تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

وی ارزش برآورد شده این محموله را یک میلیارد ریال بیان کرد و گفت: دام­های مکشوفه به اداره کل تعزیرات استان تحویل داده شد.

پلمب سه مکان خرده فروشان مواد مخدر در بجنورد

رئیس پلیس مواد مخدر استان خراسان شمالی ازپلمب سه مکان خرده فروشان مواد مخدر در بجنورد خبر داد.

سرهنگ محمد غلامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کار شبانه روزی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر مبنی بر اینکه افرادی به هویت مشخص اقدام به خرده فروشی مواد مخدر در چند واحد صنفی سطح شهرستان بجنورد  می کنند مراتب در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا پس از شناسایی مکان مورد نظر طی هماهنگی قضایی در چند عملیات مختلف واحد های صنفی مورد بازرسی قرار گرفت که مقادیری انواع مواد مخدر کشف و ضبط و چند نفر خرده فروش دستگیر شدند.

سرهنگ غلامی خاطر نشان کرد : یکی از الویت های اصلی پلیس مبارزه با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر است که نیاز است مردم همکاری خود را بیش از گذشته با خادمان  امنیت داشته و موارد مشکوک را  از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخورد مناسب صورت گیرد.

گفتنی در این راستا سه واحد صنفی متخلف با دستور  مقام قضایی پلمب شد.

دستگیری ۸ نفر سارق قطعات و لوازم داخل خودرو با ۲۰فقره سرقت در بجنورد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری ۸نفرسارق قطعات و لوازم داخل خودرو و موتورسیکلت با ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ رضا عرب زاده با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در بجنورد موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با استفاده از اقدامات پلیسی و کنترل سارقان سابقه دار طی هماهنگی قضایی موفق به شناسایی و دستگیری ۸ نفر سارق شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به ۲۰ فقره انواع سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو وموتورسیکلت اعتراف که مراتب پس از پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی اعتیاد به مواد مخدر، بیکاری و عدم برخورد قضایی مناسب با سارقان را از عوامل اصلی بروز جرائم دانست و از شهروندان خواست برای جلوگیری از سوء استفاده سارقان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات امنیتی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کشف ۱۰۰ راس دام فاقد مجوز درخراسان شمالی

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از کشف ۱۰۰ راس دام فاقد مجوز به ارزش بیش از ۲میلیارد ریال خبر داد.

سردار علیرضا مظاهری در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مقابله با قاچاق کالاهای اساسی و همچنین دام فاقد مجوز مراتب در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در این خصوص اقدام به گشت زنی در محور مواصلاتی جاده "بجنورد به اسفراین" کردند که به یک دستگاه کامیون  مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

مظاهری اظهار داشت: در بازرسی از کامیون، ۱۰۰ راس دام سبک فاقد مجوز دامپزشکی کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: خودرو توقیف و راننده و سرنشین دستگیر و مراتب پس از تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش این محموله ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد شده که دام­ های مکشوفه به اداره کل تعزیرات استان تحویل  داده شدند.

دستگیری ۹ سارق اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در بجنورد

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی از دستگیری ۹نفر سارق اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در بجنورد خبر داد .

سرهنگ رضا عرب زاده درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، ساختمان های نیمه کاره و انبارها،و لوازم ساختمانی در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرارگرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی ۹ نفرسارق حرفه ای شدند .

سرهنگ عرب زاده خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضایی متهمان در چند عملیات ضربتی دستگیر و در بازجوئی های به عمل آمده به ۲۰ فقره سرقت اعتراف ،مراتب پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.