همدان _ رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان بر تعریض معابر محدوده حسینیه امام (ره ) تاکید کرد.

تعریض معبر پیرامون حسینیه امام ( ره)  ضروری است

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان علی رحیمی فر در جلسه کمیسیون فنی و عمرانی شورا که با حضور رئیس هیئت امنای حسینیه امام خمینی(ره)  همدان امروزبرگزار شد، افزود: معبر محدوده حسینیه امام خمینی (ره) به دلیل اینکه کانال جمعیتی بالایی را در زمان برگزاری مراسم و برنامه های حسینیه دارد نیاز به تعریض دارد.

رحیمی فر اضافه کرد: بازگشایی معابر پیرامون حسینیه امام (ره) در سال های گذشته نیز مطرح بوده اما اکنون در بررسی های صورت گرفته این تعریض بسیار حائز اهمیت است.

رحیمی فر با اشاره به اقدامات شورای چهارم در زمینه بازگشایی معبر محدوده حسینیه امام(ره) گفت: با اجرای طرح بازگشایی معابر پیرامون حسینیه در امر عبور و مرور  و دسترسی به محدوده تسهیل می‌شود.

کامران گردان رئیس شورای اسلامی شهر همدان هم در بازگشایی معبر پیرامون حسینیه امام تاکید کرد و افزود: تعریض معابر باید به گونه ای صورت پذیرد که با توجه به منابع مالی شهرداری و شرایط اقتصادی کنونی باشد.

 رئیس هیئت امنای حسینیه امام خمینی(ره) همدان هم ضمن تشکر از توجه اعضای شورا به اماکن مذهبی و فرهنگی گفت : آسایش مردم مهمترین مقوله در بازگشایی تعریض معبر پیرامون حسینیه امام (ره) است.

 حجت الاسلام اسماعیلی اضافه کرد: علاوه بر پذیرش جمعیت بالای در مراسم آیین عبادی سیاسی نماز جمعه از نظر اجتماعی نیز در این مکان مراسم و جلسات مهمی با بیش از دو هزار نفر جمعیت برگزار می شود.

وی اعلام آمادگی کرد که ستاد نماز جمعه همدان آماده همکاری با شهرداری را در بازگشایی معبر پیرامون حسینیه را دارد.

گفتنی است: در این کمیسیون مقرر شد برای بازگشایی معبر پیرامون حسینیه امام خمینی (ره) شهرداری و هیئت امنای حسینیه با برنامه ریزی در خصوص تعریض نعبر اقداماتی انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.