شرکت کننده مسابقات کشوری جام توس گفت: خراسان رضوی در بحث کشتی پهلوانی جایگاه مطلوبی را به خود اختصاص داده است

خراسان رضوی در بحث کشتی پهلوانی جایگاه مطلوبی را به خود اختصاص داده است

به گزارش قدس آنلاین ، اشکان مردانی اظهار داشت: مسابقات کشتی پهلوانی سنگین وزن در روز جمعه در مشهد برگزار می‌شود، این مسابقات می‌تواند تأثیر مثبتی بر روند کشتی پهلوانی داشته باشد، ورزشکاران می‌توانند با حضور مستمر در این رقابت‌ها سطح خود را ارتقاء دهند.

وی بیان کرد: اغلب پهلوانان در خراسان رضوی از گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در این ورزش مهارت یافتند، این امر در میزان نفوذپذیری کشتی در استان تأثیر بسزایی دارد، کشتی‌گیران خراسان رضوی همیشه در مسابقات مقام‌های نخست و دوم را کسب کردند.
شرکت کننده مسابقات کشوری جام توس ادامه داد: خراسان رضوی در کشتی پهلوانی جایگاه خوبی در کشور دارد، سطح مسابقات بسیار بالا بوده اما خراسان رضوی همیشه در مسابقات مختلف درخشیده است، ورزشکاران مقام‌آور از این مسابقات دست خالی باز نمی‌گردند و جوایز ارزشمندی به آنها اهدا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات در رده سنگین وزن برگزار می‌شود و شرکت کنندگان بالای ۱۰۰ کیلوگرم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، این مسابقات به صورت اُپن برگزار می‌شود و بنده نیز با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت خواهم کرد اغلب ورزشکاران خراسانی هستند.
مردانی عنوان کرد: پدر و برادرانم در این رشته ورزشی به عنوان مربی کشتی پهلوانی و کشتی‌گیر فعالیت داشتند و بنده نیز توسط آنها با این ورزش آشنا شدم، تمریناتم را برای رسیدن به جایگاه قهرمانی انجام دادم، استقبال خوبی از این مسابقات شده و نتایج خوبی از این مسابقات پیش‌بینی می‌شود.
وی تصریح کرد: مسابقات مذکور توسط هیئت کشتی خراسان رضوی برگزار شده و به نظر نمی‌رسد مسئولان فدراسیون در این امر به هیئت کمک کرده باشند، در هر صور ت مسابقات به نحو مطلوبی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در روز جمعه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.