از پیشنهاد سلتیک خبر نداشتم. اگر پیشنهادی باشد به بازیکن نمی‌گویند و به باشگاه اطلاع می‌دهند تا با باشگاه به توافق برسند و بعد از آن به بازیکن می‌گویند.

واکنش سردار آزمون به پیشنهاد لیورپول برای جذب وی

قدس آنلاین: سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگوی تلویزیونی با برنامه «ورزش و مردم» درباره شرایطش در باشگاه زنیت گفت: من در این تیم جا افتادم و بازیکنان بزرگی که در این تیم بازی می‌کنند به من کمک کردند که با شرایط باشگاه آشنا شوم. من با فرهنگ روسیه آشنایی کامل پیدا کرده‌ام. لیگ روسیه لیگ سختی است و تیم‌های خوبی دارد. با روستوف توانستیم در لیگ اروپا بازی کنیم و نتایج خوبی بگیریم. فصل جدید لیگ روسیه هم از فردا آغاز می‌شود. ما  تیم خوبی داریم و دو، سه بازیکن جدید هم خریدیم و امیدوارم در فصل جدید هم موفق باشیم.

اخبار ورزشی _ وی درباره صحبت‌هایی که در مورد حضورش در لیورپول مطرح می‌شود، عنوان کرد: نمی‌دانم این موضوع صحت دارد یا نه. باشگاه باید بگوید و من هیچ خبری ندارم.   رقابت در لیورپول سخت است و اگر پیشنهاد لیورپول  رسمی باشد باید با باشگاه هماهنگ کنم که ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. امیدوارم همه چیز مثبت باشد.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه صحبت‌هایی درباره پیشنهادهای لاتزیو و سلتیک هم مطرح شده است، گفت: از پیشنهاد سلتیک خبر نداشتم. اگر پیشنهادی باشد به بازیکن نمی‌گویند و به باشگاه اطلاع می‌دهند تا با باشگاه به توافق برسند و بعد از آن به بازیکن می‌گویند.

آزمون درباره رفتن کارلوس کی‌روش و حضور ویلموتس در تیم ملی فوتبال گفت: ببینید خیلی خوشحالم که ویلموتس آمده است. مربی خوبی به جای کی‌روش آمده است. من دوست دارم احترام‌ها رعایت شود. هر دو مربی مربیان بزرگی بودند. ما باید یک مربی را با احترام بدرقه کنیم نه غریبانه. اگر با هزار نفر ویلموتس را آوردیم زمانی هم که می‌رود باید با همان تعداد هم بدرقه کنیم. برای یک مهاجم خیلی خوب است که تیم هجومی بازی کند. در جام جهانی برای دفاع نزدیک دروازه خودمان هم بازی می‌کردم. در تیمی که دفاعی بازی می‌کند مهاجم دیده نمی‌شود. الان خیلی خوب است که تیم هجومی بازی می‌کند، ولی باید ببینیم اگر هجومی بازی کنیم و نتیجه نگیریم باز هم از شیوه تیم حمایت می‌کنیم یا نه. امیدوارم هجومی بازی کنیم و نتیجه خوبی هم بگیریم و تیم را مورد انتقاد قرار ندهیم.

وی در پاسخ به این سوال که با روندی که پیش رو دارد، می‌تواند به رکورد گلزنی علی دایی در بازی‌های ملی برسد؟ گفت: من دنبال رکورد نیستم.  علی دایی یک بازیکن بزرگی است و چه از سوی من و چه بازیکنان دیگری مثل رونالدو رکوردش جابه جا شود، جایگاه خودش را خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.