نماینده خراسان رضوی که با هدایت جبار قوچان‌نژاد در سوپر لیگ والیبال سال جاری شرکت خواهدکرد، با بهبودی و زرینی قرارداد بست.

اسامی بازیکنان نماینده والیبال خراسان رضوی در سوپرلیگ/ زرینی و بهبودی در مشهد
 
به گزارش قدس آنلاین، اسامی برخی از بازیکنان نماینده والیبال خراسان رضوی در فصل پیش‌روی سوپرلیگ والیبال مشخص شد. نماینده والیبال خراسان با بازیکنان زیر قرارداد رسمی بسته‌است.
علیرضا بهبودی و علیرضا حیدرشاهی در پست پاسور، سعید مصطفی‌وند، مصطفی شریفات، مجتبی ببرخان، متین تکاور و علیرضا عبدی در پست سرعتی‌زن، در پست دریافت‌کننده، حمزه زرینی، شهروز همایون‌فر، مهدی کریمی و سجاد سربرقی در پست پشت خط‌زن، امین علوی و میکائیل تاجر و در پست لیبرو، مجتبی یوسفی و امیر رامشینی در تیم خراسان رضوی حضور خواهندداشت. همچنین دو یا سه بازیکن بومی دیگر به این تیم اضافه خواهندشد.
گفتنی است سیدمحمد موسوی نیز از جمع مشهدی‌ها جدا شد و جبار قوچان‌نژاد، سرمربی نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر والیبال خواهدبود.
گرچه صحبت‌هایی در خصوص تیمداری باشگاه شهرخودرو در والیبال شنیده می‌شود، اما نام قطعی تیم و اسپانسر متعاقبا اعلام خواهدشد. برخلاف شایعات، خراسان رضوی در لیگ برتر آتی والیبال ایران، تنها با یک نماینده شرکت خواهدکرد.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.