شرکت کننده مسابقات کشوری جام توس گفت: تمریناتم را برای رسیدن به المپیک انجام می‌دهم.

تمریناتم را برای رسیدن به المپیک انجام می‌دهم

به گزارش قدس آنلاین ،اسماعیل نجاتیان  اظهار داشت: تمامی رشته‌های کشتی اعم از کشتی پهلوانی، آزاد، کشتی با چوخه و نظایر آنها طرفداران بسیاری دارد، بسیاری از ورزشکاران کشتی از گذشته در این رشته ورزشی فعال بودند و درحال حاضر به مراحل بالاتری ارتقا یافتند.

وی بیان کرد: خراسان رضوی همیشه در مسابقات کشوری مقام نخست و دوم را کسب می‌کند، این مسابقات برای نخستین‌بار در فضای باز در آرامگاه فردوسی برگزار می‌شود، این مسابقات برای افراد بالای ۱۰۰ کیلوگرم است اما با این وجود با وزن ۹۷ کیلوگرم در این مسابقات شرکت می‌کنم.
شرکت کننده مسابقات کشوری جام توس عنوان کرد: برای برندگان این مسابقات جوایز بزرگی در نشر گرفته شده و ۱۵ میلیون به نفر نخست، ۱۰ میلیون به نفر دوم و ۵ میلیون نیز به نفر سوم تعلق می‌گیرد، افراد از سایر کشورها نظیر ترکمنستان، ارمنستان، آذربایجان و نظایر این کشورها نیز در این مسابقات حضور دارند.
وی‌خاطرنشان کرد: در مسابقات جهانی بلاروس مقام نخست راکسب کردم اما این مسابقات بسیار سخت بوده و نمی‌توانم به صورت حتمی مقامم را در این مسابقات پیش بینی کنم، این رقابت‌ها برای نخستین بار به ثبت جهانی می‌رسد، این مسابقات رده سنی مشخصی نداشته و افراد در صورت صلاحیت در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.
نجاتیان ادامه داد: از ۲۱ سال گذشته در رشته ورزشی کشتی پهلوانی فعالیتم را آغاز کرده و مقام‌های متعددی در سطوح مختلف نظیر کشوری کسب کرده‌ام، البته سال گذشته در انتخابی تیم ملی به عنوان نفر مخست انتخاب شده و قرار بر اعزامم به مسابقات آسیایی بود اما نفر بازنده به مسابقات راه یافت.
وی گفت: تمریناتم را از ابتدای فعالیتم به صورت جدی ادامه دادم و هیچ‌گاه دلزده نشدم، البته عدم اعزامم به مسابقات آسیایی دلسردم کرد اما هنوز در این رشته ورزشی تمریناتم را ادامه می‌دهم و قصد حضور در المپیک را دارم.
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.