البرز- رییس هیئت پرورش اندام و بدنسازی استان البرز با رد این موضوع که پرورش اندام برای سنین نونهال و نوجوان زیان بار است گفت: عده ای بدون هیچ پشتوانه علمی عنوان می کنند که بدنسازی مانع رشد قدی نونهالان می شود در حالی که این رشته ضرری برای بدن ندارد.

بدنسازی مانعی برای رشد قدی نونهالان ونوجوانان نیست

حمید حیدرخانی در گفتگو با قدس آنلاین ضمن اشاره به تمایل مردم به حضور در باشگاه های بدنسازی و پیگیری اخبار مربوط به این رشته گفت: درسال های اخیر حمایت مردم البرز از رشته پرورش اندام و بدنسازی فوق العاده بوده و در مسابقات استانی حضور پرشوری را در سالن های برگزاری مسابقات شاهد هستیم.

وی افزود: خوشبختانه در سال های اخیر مردم با استقبال خود نشان داده اند که آگاهی بالایی نسبت به این رشته پیدا کرده اند.

رئیس هیئت پرورش اندام استان البرز در خصوص داروهای تقلبی موجود در بازار گفت: هیئت طبق وظیفه خود باید درمحدوده باشگاه نظارت لازم را بعمل آورد اما عده ای از ورزشکاران هستند که به صورت زیرزمینی و خارج از باشگاه به تزریق آمپول های انرژی زا و هورمونی می پردازند.

حیدرخانی تصریح کرد: روح ورزش به خودی خود پاک است اما عده دانسته و ندانسته به سراغ داروهایی می روند که در بلند مدت کیفیت زندگی وسلامت آن ها را تحت شعاع قرار می دهد لذا از تمامی ورزشکاران تقاضا داریم تا ورزش را برای سلامتی خود انجام دهند تا به تناسب اندام نیز دست یابند.

وی در پایان گفت: تعدادی از باشگاه های غیرمجاز در استان فعالیت دارند که فاقد مربی بوده و برخی از آن ها نیز به عرضه داروها و مکمل های غیرمجاز مشغول هستند که در صورت مشاهده و اعلام شهروندان با آن ها برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.