مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی از فراهم شدن تمهیداتی برای تقویت آنتن‌دهی تلفن‌های همراه در اطراف حرم رضوی همزمان با میلاد امام رضا(ع) خبر داد.

آنتن‌دهی تلفن‌های همراه در اطراف حرم منور رضوی تقویت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حسن اروجی  با اشاره به اینکه همزمان با ایام دهه کرامت خیل گسترده‌ای از زائران امام مهربانی‌ها برای عرض ارادت خود را به حرم مطهر این امام همام می‌رسانند اظهار داشت: با توجه به تجارب سال‌های قبل در این ایام تعداد مشترکان همراه اول در اطراف حرم مطهر رضوی افزایش چشمگیری پیدا می‌کند که در همین راستا مخابرات استان با افزایش ظرفیت شبکه همراه اول و همچنین استقرار تیم‌های نگهداری و بهینه‌سازی در ایستگاه‌های اطراف حرم مطهر شبکه پایداری را در اختیار زائران و مجاوران قرار می‌دهد.

وی گفت: همچنین با توجه به نیاز زائران بهینه‌سازی پهنای باند و همچنین بالانس ترافیکی بین دو لایه ۱۸۰۰ و ۲۶۰۰ شبکه نسل چهار و نسل چهار و نیم به منظور افزایش سرعت دیتا در دستور کار واحد فنی و مهندسی  قرار گرفته و انجام شده است.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی افزود: یکی دیگر از اقداماتی که همیشه در زمان مناسبت‌های خاص برای ارتقاء سطح کیفیت شبکه همراه اول در اطراف حرم مطهر و نقاط پرتردد انجام می‌دهیم استقرار کانکس‌های ارتباطی همراه اول است که اکنون ۲ کانکس مناسبتی در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر امام رضا(ع) مستقر است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.