خراسان شمالی- مدیرکل کمیته امداد خراسان ‌شمالی از اعزام دو هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد طی امسال در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس خبر داد.

اعزام ۲۵۰۰ مددجو به اردوهای شوق زیارت مشهد مقدس

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به اینکه طرح شوق زیارت برای مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت امام رضا (ع) را نداشته‌اند اجرا می‌شود، افزود: طرح شوق زیارت مددجویان تحت حمایت این نهاد با مشارکت خیران و نیکوکاران و به‌منظور رشد شخصیت فردی، اجتماعی، غنی‌سازی فکری، اعتقادی و دینی مددجویان انجام می‌شود.

وی همچنین بابیان اینکه ۴۰۰ نفر دیگر از مددجویان نیز در قالب طرح شوق زیارت به قم اعزام می‌شوند، ادامه داد: این اردو برای زنان سرپرست خانوار، دختران و مادران، بازماندگان از تحصیل و سالمندان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت ایام دهه کرامت نیز ۲۴۰ نفر از مددجویان به زیارت کریمه اهل‌بیت (سلام‌الله علیها) و امام رضا (علیه‌السلام) اعزام می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان ‌شمالی کمک خیران را در اجرای طرح شوق زیارت مؤثر دانست، عنوان کرد: زمینه بهره‌مندی افراد بیشتری از نیازمندان با کمک خیران و نیکوکاران در طرح شوق زیارت فراهم می‌شود.

الهی راد  بابیان اینکه اردوهای سراسری این نهاد در طول سال نیز در قالب اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی و خانوادگی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این اردوها می‌تواند علاوه بر ایجاد فضای معنوی برای مددجویان در غنی‌سازی اوقات فراغت آن‌ها نیز نقش به سزایی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امسال ۴۰۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان و همچنین مادران و دختران در قالب اردوهای سراسری به مشهد و قم اعزام می شوند.

الهی راد  توجه به برنامه‌های فرهنگی مددجویان را اولویت کاری این نهاد برشمرد، گفت: برنامه‌های فرهنگی این نهاد باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان و فراگیری مهارت‌های زندگی در قالب کارگاه و کلاس‌های آموزشی، اردوهای زیارتی و فرهنگی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه می‌شود.

وی یاد آور شد: از ابتدای سال تاکنون نیز حدود ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای شوق زیارت و سراسری اعزام‌شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.