البرز- شهردار فردیس با بیان اینکه استعفای خود را روز پنجشنبه تقدیم اعضای شورای اسلامی شهر کرده ام گفت: در تمام مدت خدمتم سعی کرده ام که امانتدار خوبی برای شهر فردیس و مردمان فهیم آن باشم.

استعفا دادم تا همدلی میان اعضای شورای شهر بیشتر شود

به گزارش قدس آنلاین، منوچهر غفاری صبح امروز شنبه در نشست خبری اظهار کرد: از همه اعضای شورای اسلامی شهر تشکر می کنم که در ابتدا به بنده رای اعتماد داده بودند اما با گذشت زمان احساس کردم که تنش های بوجود آمده میان مدیران شهری به صلاح فردیس نبوده و امروز به این نتیجه رسیدم که شاید با استعفایم همدلی بیشتری میان اعضای شورا بوجود آید.

وی با بیان اینکه شهرداری فردیس دوران سخت و طاقت فرسای خود را سپری کرده است گفت: اکنون در حالی با این سمت خداحافظی می کنم که شهر به یک ثبات و درآمد پایدار رسیده و مدیریت شهری از این به بعد می تواند پاسخگوی نیازها و مطالبات مردم باشد.

شهردار فردیس گفت: امیدوارم در جلسه روز یکشنبه اعضای شورا با استعفای بنده موافقت کنند و نفرات بعدی گزینه های به مراتب بهتری برای این مسئولیت باشند این در حالی است که تا کنون اگر حمایت ها و راهنمایی های مردم نبود شهر هیچ گاه به این ثبات دست نمی یافت.

غفاری با بیان اینکه گذشت زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد گفت: سعی کردم عضو مفیدی برای مدیریت شهری فریس باشم و با گذشت زمان نامی نیک از خود بر جای بگذارم که اعتقاد دارم با گذشت زمان از همه مسائل پرده برداری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اختلاف نظرات تا حد زیادی شهر فردیس را از مسیر توسعه خارج کرد گفت: مدیریت شهری با فراز و نشیب های زیادی روبرو بود و اختلاف نظر میان مدیران در بسیاری از مواقع بر طرح ها و فعالیت های کلان سایه انداخت و موجب عدم خروجی مناسب شد.

شهردار فردیس در ادامه  گفت: از اول شهریور ماه سال ۹۶ که فردیس بعنوان شهری مستقل شناخته شد هیچ گونه زیر ساخت مناسب و بودجه ای جهت مدیریت یک شهر نیم میلیونی وجود نداشت که این موضوع فشاری مضاعف بر بنده به عنوان نخستین شهردار فردیس وارد می کرد.

غفاری ادامه داد: از ابتدای فعالیتم که به عنوان سرپرست کار خود را در شهرداری آغاز کردم هیچ گونه دفتر و ساختمانی برای انجام کار وجود نداشت و با پرونده های حقوقی سنگینی برای انتزاع از کرج دست و پنجه نرم می کردیم که تا این لحظه این کار به طور قطعی به سرانجام نرسیده است.

وی با بیان اینکه در ابتدای فعالیت هیچ بودجه ای برای شهر تعریف نشده بود گفت: اکنون شهر فردیس به درآمدی منطقی و پایدار رسیده و مدیریت شهری آماده انجام طرح های کلان عمرانی است.

شهردار فردیس ضمن اشاره به سال ۹۷ و دلایل عدم اجرای طرح های بزرگ عمرانی در سال گذشته گفت: بودجه سال ۹۷ با ۳ ماه تاخیر ابلاغ شد و شورای اسلامی شهر به مدت ۵ ماه عضو بصیر را به شهرداری معرفی نمی کرد به همین دلیل نمی توانستیم پروژه درخور توجهی را در سال ۹۷ منعقد کنیم.

غفاری تصریح کرد: همواره در تلاش بوده ایم تا بر افزایش درآمد تمرکز داشته باشیم و اکنون از این بابت که بیش از صد در صد درآمد پیش بینی شده را وصول کردیم مفتخر هستیم.

وی با بیان اینکه فردیس شهری شتابزده در بحث توسعه است گفت: زیر ساخت مناسبی در شهر فردیس وجود ندارد که در صورت عدم تلاش و اتفاق نظر به مرور زمان می تواند برای شهر و مردم خطرآفرین باشد.

شهردار فردیس گفت: فردیس را شهر فرصت ها و تهدیدها می دانم و معتقدم اگر به تهدیدها توجه شود می توان از آن ها فرصت های خوبی برای شهر ایجاد کرد مثل همین بحث ساماندهی دستفروشان که اگر به آن ها توجه نمی شد این چالش همچنان پای بر جا بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.