قزوین_ خادمان حرم رضوی با استاندار قزوین دیدار و گفتگو کردند.

خادمان حرم رضوی با استاندار قزوین دیدار کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، همزمان با دهه کرامت خادمان حرم رضوی ظهر شنبه با استاندار قزوین دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار همزمان با دهه کرامت و به منظور آشنایی بیشتر با فعالیت های آستان قدس رضوی صورت گرفت.

در این دیدار، عبدالمحمدزاهدی اظهار داشت: دیدار با خادمان حرم رضوی توفیقی بود که امروز نصیبم شد.

وی افزود: هیچ اتفاقی در عالم بدون حکمت و دلیل نیست و از نظر فیلسوفان و فیزیک دانان نیز این اتفاق ها به صورت تصادفی به وقوع نمی پیوندد.

استاندار قزوین ادامه داد: خداوند تجلی سوره کوثر را همچون شجره بزرگی به مخالفان اسلام در وجود امامزاده ها نشان داده است و امروز وجود این اماکن متبرکه در کشور اتفاقی و تصادفی نیست چراکه دشمنان در زمان پیامبر، دختر گرامیش و خاندان اهل بیت (ع) را ابتر خواندند.

زاهدی مطرح کرد: شهادت امام رضا (ع) در شرقی ترین عالم دنیا اتفاق نیست در آنجا شهید می شوند و تقدیر الهی بر این بود تا در آنجا شهید شود و طلوع خورشید به صورت دائمی باشد.

وی، وجود مبارک و مقدس امام رضا(ع) در کشور را یک حامی و سرمایه عظیمی برای معنویت مردم خواند.

استاندار قزوین اضافه کرد: علاقه و ارادت نسبت به اهل بیت امروز همه گانی شده و امروز غیرمسلمانان نیز نسبت به امام رضا(ع) و اهل بیت (ع) اظهار ارادت می کنند و از آنها حاجت می گیرند.

زاهدی اضافه کرد؛ ما به عنوان ایرانی باید به وجود امام رضا (ع) در کشور افتخار کنیم و بدانیم که وجود با برکت امام هشتم در کشور، خورشیدی است که غروب ندارد.

وی گفت: مردم به لحاظ معنوی از وجود امام رضا (ع) نیرو و توان می گیرند و برای دنیا و آخرت خود سرمایه ذخیره می کنند و خدمت به چنین آستانی توفیق عظیمی برای خادمان رضوی است.

وی اضافه کرد: مردم ما از وجود امام هشتم برکت دیده اند و امیدواریم بتوانیم در زیرسایه این امام در تمام کشور در سایه جمهوری اسلامی و رهبری مقام رهبری، شاهد آرامش و امنیت و توسعه و پیشرفت در کشور باشیم و نظام جمهوری اسلامی به عنوان الگو در جهان مطرح شود. 

زاهدی طرح حرکت کاروان زیرسایه خورشید را یک برنامه ارزشمندی عنوان کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.