وکیل محمد علی نجفی از درخواستش برای مذاکره با خانواده میترا استاد خبر داد و گفت: امیدواریم به تقاضای ما پاسخ مثبت بدهند

مسیر جدیدی در پرونده موکلم گشوده می‌شود

 قدس آنلاین: حمید گودرزی  یکی از سه وکیل مدافع  محمد علی نجفی -شهردار اسبق تهران- امروز و در حاشیه نخستین جلسه علنی موکلش در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی گفت: در روند رسیدگی به این پرونده متوجه نواقصی شدیم که نیاز است در جلسه بعدی رفع شود تا دادرسی در محیطی آرام انجام گیرد.

وی افزود: اما در مجموع هیچ انتقادی به جلسه امروز دادگاه وارد نیست. فقط اظهارات اولیای دم مبسوط نبوده است که بهرحال راه را برای مذاکره باز کرده‌اند یعنی فرصتی ایجاد شده است تا بتوانیم مذاکراتی داشته باشیم. این گونه، برای خانواده مرحوم استاد هم یک تشفی خاطر ایجاد می‌شود تا از لحاظ روحی دچار صدمه نشوند. چون آنها درزمینه مطبوعات ورسانه‌ها یک مقداری مسائل و نگرانی‌هایی دارند. 

وی در تشریح این مطلب افزود: درواقع می‌خواهیم به گونه‌ای عمل کنیم که که خانواده مرحوم استاد از لحاظ روحی و فکری در تشویش نباشد تا شاید بتوانیم راه را برای مذاکره باز کنیم.

گودرزی با بیان این که رسماً هنوز هیچ مذاکره‌ای با خانواده اولیای دم انجام نشده است،افزود: اما تقاضای مذاکره را داده‌ایم که امیدواریم آن را بپذیرند.

وی  در پاسخ به این سؤال که  آیا درخواست برای مذاکره و سازش با خانواده میترا استاد  به این معنی است که رسماً پذیرفته‌اید موکل شما یعنی آقای نجفی قاتل است،گفت: طبیعتاً پاسخم به سؤال شما منفی است اما اگر بخواهم الان جوابتان را بدهم پشتش سؤالات دیگری مطرح می‌شود پس اجازه بدهید روز چهار شنبه  و در دومین جلسه دادگاه  و در دفاعیاتم از آقای نجفی مطرح کنم تا شاید راه جدیدی برای پرونده باز شود. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.