مسئول طرح ملی زندگی به سبک رضوی آستان قدس رضوی گفت:تاکنون ۲۲هزار زوج جوان در این طرح شرکت و از برنامه های مختلف آن استفاده کرده اند.

 حرم گردی ۴۰۰زوج مشهدی در دهه کرامت

محمدحسن اسماعیلی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: ویژه برنامه ای با عنوان حرم گردی به مناسبت دهه کرامت برای   ۴۰۰زوج جوان مشهدی برگزار گردید.

وی با اشاره به اینکه  بازدید از موزه مرکزی حرم مطهر، گنجینه قرآن و هدایای مقام معظم رهبری ونمایشگاه حکایت آفتاب و اهدای بسته های  فرهنگی و متبرک از جمله موارد این برنامه می باشد، تصریح کرد: تمام زوجین اعم از زائر و مجاور که یک سال از تاریخ عقد رسمی آنها  نگذشته باشد، می توانند به صورت حضوری و یا غیر حضوری در طرح زندگی به سبک رضوی که هدف آن صیانت از کارکرد خانواده و بهره گیری از سبک زندگی رضوی است و توسط مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی برگزار می شود، ثبت نام و سپس طبق تاریخ تعیین شده در همایش توجیهی وآموزش اولیه این طرح شرکت کنند.

وی تصریح کرد:  زوج های جوان به دو شیوه می توانند در این طرح ثبت نام کنند، در شیوه اول به صورت  حضوری به خیابان نواب صفوی ، ورودی حرم مطهر رضوی، مقبره پیر پالان دوز اتاق ۱۵  با همراه داشتن مدارک شامل قباله نامه و شناسنامه ها مراجعه و یا به صورت غیر حضوری به نشانی  farhangi.aqr.ir مراجعه  وپس از  ثبت نام در همایش حضوری شرکت کنند .

 اسماعیلی  ادامه داد: در طول هفته ، روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه این جلسات برگزار می شود و از ابتدای اجرای این طرح در سال ۹۶تاکنون ، ۲۲ هزار زوج در جلسات آموزشی با موضوعات مختلف از جمله آموزش های کاربردی و مهارتی در زمینه تحکیم و تعالی خانواده  شرکت داشته اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون نیز ۱۶۰۰زوج در این طرح شرکت کرده و از برنامه های مرتبط باآن استفاده کرده اند،اظهار داشت: به منظور استفاده بیشتر و اثر بخش زوجین جوان از مجموعه برنامه های آموزشی ، مشاوره ای و حمایتی سه سطح آموزش های حضوری و فعالیت های اجتماعی ، آموزش های غیر حضوری و خدمات راهنمایی و مشاوره تلفنی و خدمات مشاوره حضوری برای زوجین جوان  ارائه می گردد.

اسماعیلی افزود: از جمله امتیازات این طرح امکان بهره مندی از عنوان خادمیاری افتخاری حرم مطهر امام رضا(ع)، دریافت بسته های فرهنگی ، آموزشی و مشاوره ای و استفاده از غذای متبرک مهمانسرای حضرت می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.