فرد مجروح که هیچ گونه مدرک شناسایی به همراه نداشته است به دلیل شدت جراحت وارده فوت کرد و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی هویت قاتل و مقتول و دیگر زوایای این ماجرا ادامه دارد.

فوت موتور سوار بر اثر اصابت گلوله در پایتخت

قدس آنلاین: درگیری بین دو موتور سوار حوالی میدان آرژانتین پایتخت به فوت ترک نشین یکی از آنان ختم شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت ساعت ١۵ امروز (شنبه) خبر تیراندازی از سوی راکب یک دستگاه موتور سیکلت به سمت راکب و ترک نشین یک دستگاه موتور سیکلت دیگر در حوالی میدان آرژانتین به کلانتری ۱۰۵ سنایی اعلام که بلافاصله واحد گشت کلانتری در محل حضور پیدا کرد.

در بررسی و تحقیقات میدانی مشخص شد راکب موتور سیکلت در حوالی میدان آرژانتین با اسلحه کمری به سمت راکب و سرنشین موتور سیکلت دیگر دو تیر شلیک و از محل متواری شد که راکب موتورسیکلت دوم که ترک نشین آن مجروح شده نیز از محل متواری می‌شود.

یکی از تیرهای شلیک شده به کشاله ران ترک نشین موتور سیکلت اصابت کرد که با حضور گشت کلانتری، سریعاً با اورژانس هماهنگی لازم انجام و فرد مجروح به بیمارستان انتقال داده می‌شود.

متأسفانه فرد مجروح که هیچ گونه مدرک شناسایی به همراه نداشته است به دلیل شدت جراحت وارده فوت کرد و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی هویت قاتل و مقتول و دیگر زوایای این ماجرا ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.