پیمان معادی با انتشار پستی در اینستاگرام بازی در نقش قاتل سریالی را تکذیب کرد.

پیمان معادی «سعید حنایی» نمی‌شود

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، پیمان معادی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش خبرهایی که اخیراً مبنی بر ایفای نقش او در یک فیلم با محوریت یک قاتل زنجیره ای است را تکذیب کرد و اینطور نوشت: «چند وقتیه که نمی‌دونم چرا یه خبر بی اساس و کذب مبنی بر قصد من برای بازی در نقش قاتل عنکبوتی در فضاهای مجازی منتشر میشه. دوست داشتم رسما اعلام کنم که اصلا چنین چیزی نیست و من به هیچ وجه قصد بازی در چنین نقشی رو ندارم. در ضمن برای هر کدام از همکاران محترم خودم که احیاناً قرار است این فیلم را بسازند یا اسامی درجه یکی که در همین فضاهای مجازی خوانده‌ام که قرار است این نقش را بازی کنند از صمیم قلب ارزوی موفقیت می کنم.»

طی هفته های گذشته بارها خبر ساخت فیلمی با محوریت زندگی قاتل عنکبوتی شهر مشهد منتشر شده و عنوان می شد احتمالاً معادی نقش قاتل عنکبوتی شهر مشهد را ایفا خواهد کرد؛ سوژه ای که در سال‌های گذشته بسیار خبرساز شده بود. طبق شنیده ها عنوان شده بود که چندگروه فیلم‌سازی مختلف هم‌زمان صحبت از ساخت فیلمی با همین موضوع را می‌کنند و البته جالب‌تر این‌که همه پروژه‌ها هم برای ایفای این نقش سراغ معادی رفته‌اند. خبری که از یکی از دفاتر سینمایی درز کرده و این گمانه‌زنی ها را به وجود آورده که معادی با یکی از گروه‌ها ارتباطی نزدیک برقرار کرده و احتمالاً با آنها به توافقاتی هم رسیده است که این بازیگر رسماً این خبر را امروز تکذیب کرد.

با این حال ابراهیم ایرج زاد فیلم سینمایی «عنکبوت» را با محوریت روایت زندگی مردی که قصد دارد ریشه فساد را خشک کند و در حقیقت این اثر نوعی آسیب‌ شناسی و نقد نگاه تند است به زودی جلوی دوربین خواهد برد و محسن تنابنده به عنوان بازیگر نقش قاتل سریالی انتخاب شده است.

«عنکبوت» یک فیلم پر پرسوناژ است و چندین بازیگر دیگر هم دارد که طی روزهای آینده معرفی خواهند شد. پیش بینی می‌شود با آغاز فیلمبرداری این اثر از شهریورماه نخستین نمایش فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر باشد. پیش تولید فیلم‌ سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد، نویسندگی اکتای براهنی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی آغاز و فیلمبرداری آن نیز از شهریورماه شروع خواهد شد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.