گیلان- رئیس اداره کنترل شبکه شرکت برق منطقه ای گیلان از همکاری ۹۰ مگاواتی صنایع گیلان در پیک بار امسال خبر داد.

همکاری ۹۰ مگاواتی صنایع گیلان در پیک بار امسال

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای گیلان ،« محمد رضا حسن زاده» گفت: مصرف در پیک روز بیش از ۱۵۹۸مگاوات و در پیک شب ۱۶۴۷مگاوات بود. این در حالی بود که در این روز  هفت مشترک مستقیم شرکت شامل؛ شرکت سیمان خزر، مجتمع فولاد گیلان، صنایع سیمان گیلان سبز، مجتمع فولاد خزر ، شرکت روکش آریا پویا(پارکو)، مجتمع ذوب آهن درفک شمال و فیبر وینا حدود ۹۰ مگاوات در کاهش مصرف برق همکاری داشتند.

رئیس اداره کنترل شبکه با بیان اینکه همکاری صنایع در راستای طرح ذخیره عملیاتی، کاهش بار برنامه ریزی شده در ساعات اوج بار و مدیریت مصرف انجام شده است، افزود: همکاری ۹۰ مگاواتی صنایع گیلان در حالی صورت گرفته است که بر اساس تفاهم نامه شرکت برق منطقه ای گیلان با صنایع قرار بود همکاری وکاهش بار مصرفی تا میزان ۵۵ مگاوات صورت بگیرد.

وی افزود: همکاری و اعمال مدیریت بار توسط صنایع استان گیلان مثال زدنی است و بنده به سهم خود از این همکاری و مشارکت قدردانی می کنم.

حسن زاده با اشاره به احتمال افزایش دما در روزهای آتی و بالتبع افزایش مصرف برق گفت: از مشترکین محترم خانگی، تجاری، کشاورزی و سایر بخش ها و همچنین ادارات استان انتظار می رود تا با استفاده بهینه از انرژی برق، امکان بهره مندی همگان از نعمت برق را فراهم کنند تا شاهد هیچگونه خاموشی برای مشترکین محترم نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.