همدان - درهشتمین روز از دهه مبارک کرامت، خادمان حرم رضوی با حضور در منزل یکی از اهالی روستای تفریجان از اقدام خیر خانواده ای تشکر کردند، که با اهدای اعضای بدن یکی از عزیزان خود به چند نیازمند عضو پیوندی زندگی دوباره بخشیدند.

خادمان رضوی با خانوده اهدا کننده عضو در همدان دیدار کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان، در هشتمین روز از دهه پر خیر و برکت کرامت، با هماهنگی معاونت درمان دانشگاه کاروان زیر سایه خورشید، با همراهی دکتر ابراهیم جلیلی معاون درمان و دکتر مجید حمیدی رئیس واحد فراهم آوری اعضا پیوندی دانشگاه و جمعی از اعضا انجمن اهدای عضو استان ضمن حضور در منزل مرحوم بهرام مرادی یکی از افراد مرگ مغزی که در سال ۱۳۹۳ اعضای بدنش به منظور استفاده افراد نیازمند توسط خانواده متوفی اهدا شد، این ایام فرخنده را خدمت اهالی روستا به ویژه این خانواده گرانقدر تبریک گفته و یاد و خاطره مرحوم مرادی را گرامی داشته و از خداوند متعال علو درجات و غفران الهی را برای آن مرحوم مسئلت کردند.

در این برنامه دکتر حمیدی ضمن ارائه گزارشی از روند اهداء عضو افراد مرگ مغزی در استان همدان ،عمل خیر و خدا پسندانه این خانواده را، عملی از نوع ایثار و گذشت دانسته که بدون هیچ چشمداشتی حاضر به اهدای اعضای بدن عزیز خود نموده و با این عمل خیر و هم نوعدوستانه به چند بیمار نیازمند پیوند زندگی دوباره بخشیدند.

رئیس واحد فراهم آوری اعضا پیوندی ادامه داد: یقین دارم این اعمال خیر مأجور درگاه حضرت حق بوده و توشه ای خواهد بود برای جهان آخرت .

در پایان این برنامه با اهدای هدایایی از طرف معاونت درمان و انجمن اهداء عضو استان  از عمل خیر این خانواده تجلیل شد.

مرحوم بهرام مرادی سال ۱۳۹۳بر اثر حادثه سقوط از ارتفاع دچار ضایعه مرگ مغزی شد و قلب دو کلیه و کبدش جهت افراد نیازمند به پیوند با رضایت کامل خانواده اش اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.