قزوین_ همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) ۳۶ نفر از زندانیان قزوین از زندان آزادشدند.

۳۶ نفر از زندانیان قزوین آزاد شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، همزمان با ولادت امام رضا (ع) خادمان حرم رضوی در زندان مرکزی قزوین حضور یافتند و با زندانیان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، پرچم منور حرم رضوی به گردش درآمد و زندانیان با امام خوبان حاجات خود را بیان کردند.

در این دیدار که جمعی از مدیران قضائی و استانی از جمله رئیس دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی و مدیرکل زندان های استان حضور داشتند، آزادسازی تعدادی از زندانیان از جمله آزادسازی ۳۶ زندانی، ۸ روز مرخصی برای تمام زندانیان استان و ۵ روز مرخصی برای سربازها انجام شد.

محمدعلی محمدی مدیرکل زندان های استان قزوین در این دیدار، ضمن عرض تبریک ولادت امام رضا (ع) اظهار داشت: امروز مفتخریم که در خدمت خادمان امام رضا در زندان مرکزی قزوین هستیم و با وجود این خادمان، پرچم منور رضوی به گردش درآمد و این امر مورد علاقه و اشتیاق زندانیان قرار گرفت و موجب شد که این زندانیان حاجات خود را از امام هشتم بطلبند.

وی اضافه کرد: امروز با حضور خادمان حرم رضوی در زندان مرکزی قزوین،آزادی ۳۶ نفر از زندانیان با جرایم مختلف از جمله جرائم غیر عمد ستاد دیه با دستور رئیس کل دادگستری استان و با حضور مدایران زندان و دستگاه قضائی توانستند از زندان آزاد شوند.

گفتنی است همزمان با آغاز دهه کرامت، خادمان حرم رضوی در استان قزوین حضور یافته اند و برنامه های مختلفی با حضور این خادمان در استان برگزار شده که برگزاری جشن روز دختر و شب ولادت امام رضا(ع) از جمله این برنامه ها است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.