گزارش شده است که اپل روی چهار مدل جدید آیفون کار می کند که قرار است تا سال ۲۰۲۰ عرضه شوند.

اپل در اندیشه راه‌اندازی ۴ آیفون جدید در سال ۲۰۲۰

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، گزارش شده است که اپل روی چهار مدل جدید آیفون کار می‌کند که قرار است تا سال ۲۰۲۰ عرضه شوند، آخرین گزارش از مینگ چی کوو، تحلیلگر برجسته اپل، اظهار داشت که حداقل یکی از آیفون‌ها، دوربین کوچکتری خواهد داشت.

آیفون با حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش

انتظار می‌رود که طیف جدیدی از آیفون‌ها دارای صفحه نمایش OLED با اندازه‌های مختلف ۵.۴ اینچ، ۶.۱ اینچ و ۶.۷ اینچ باشند، این شرکت همچنین به احتمال زیاد در آیفون چهارم پشتیبانی لمسی تاچ ID را در زیر صفحه نمایش قرار خواهد داد.

اگر چه حضور یک دوربین کوچکتر شاید نشان دهنده عدم شناسایی Face ID باشد و از آنجایی که سنسور TrueDepth بیشترین فضا را درون ریزپردازنده اپل در حال حاضر دارد، مشخص نیست که آیا اپل قصد دارد که Face ID را در تمام مدلهای آینده آیفون خود قرار دهد یا خیر؟ حذف Face ID شاید به این معنا باشد که گوشی با حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش راه‌اندازی شود.

اپل ممکن است کاملاً Face ID را حذف کند

بخش جداگانه ای از اطلاعات از Credit Suisse نشان می‌دهد که تأمین کنندگان صفحه نمایش اپل در چین در حال کار روی صفحه نمایش تمام صفحه هستند. از این رو، این داستان را تایید می کند که حداقل یکی از مدل های آیفون آینده دارای یک طراحی جدید باشد.

این گزارش بیشتر بیان می‌کند که اپل قصد دارد Face ID را کاملاً در سال ۲۰۲۱ کنار بگذارد و روی بهبود اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش تمرکز کند.

به عنوان یک نتیجه، انتظار می‌رود که تمام مدل‌های آینده آیفون یا به طور کامل از Face ID بی بهره باشند یا حداقل یکی از آنان به اسکنر اثر انگشت مجهز شود.

با این حال با اطلاعاتی که در اوایل این هفته منتشر شد، اپل ادعا می کند که Face ID "امن‌تر و آسان‌تر" از Touch ID است، برای اپل محدودیت دو تکنولوژی در برابر یکدیگر قرار گرفته است و ممکن است Face ID را از روی گوشی‌های هوشمند خود حذف کند.

اگر چه ادعای کوا درباره اپل بر روی یک آیفون کوچکتر تقریباً قابل اعتماد است، اما شایعاتی مبنی بر خلاص شدن از شناسه Face ID همچنان در شک و تردید است.

طبق گزارش JP Morgan Chase، این مدل جدید به اپل در سال ۲۰۲۰ به میزان تولیدات خود از رقم ۱۸۰ میلیون تا ۱۹۵ میلیون دستگاه خواهد رسید، شرکت کوپرتینو همچنین تا سال ۲۰۲۲-۲۳ در حال توسعه مودم ۵G خود، با همکاری کوالکام است.

اپل در حال تلاش برای افزایش رزولوشن دوربین در سال ۲۰۱۹ است، در حالی که دوربین جلو با استفاده از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسل ارتقا یافته، این شرکت قصد دارد یک دوربین سه گانه را در پشت گوشی ایجاد کند، علاوه بر این، سنسور زاویه دید ۱۲ مگاپیکسلی نیز به طور گسترده پیش بینی شده است.

انتظار می‌رود آیفون جدید XR هم از سوی چیپ ست A۱۳ توسط معماری نسل دوم ۷ میلیمتری ساخته شود، که به این ترتیب عمر باتری دستگاه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.