نخستین گروه از زائران حج تمتع سال 98 خراسان رضوی صبح امروز همزمان با ولادت با سعادت امام رضا(ع) با پرواز 1562 هواپیمایی ایران ایر در ساعت 5:30 به وقت ایران از فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد به مقصد مدینه اعزام شدند.

نخستین پرواز زائران حج خراسان رضوی به مقصد مدینه منوره انجام شد

به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی، نخستین گروه از زائران حج تمتع سال 98 خراسان رضوی صبح امروز یکشنبه 22 تیرماه همزمان با ولادت با سعادت امام رضا(ع)  با پرواز 1562 هواپیمایی ایران ایر در ساعت 5:30 به وقت ایران از فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد به مقصد مدینه اعزام شدند.

اولین پرواز زائران استان با بدرقه مسؤولان حج و زیارت، بعثه مقام معظم رهبری و مسؤولان فرودگاهی استان با  254 زائر انجام پذیرفت.

معاون حج و زیارت خراسان رضوی در جمع خبرنگاران گفت : در حج سال‌جاری علاوه بر زائران حج خراسان رضوی، پرواز زائران استان‌های خراسان شمالی نیز با هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد انجام می‌شود که در مجموع 10 هزار و 540 زائر با 44 پرواز در بازه زمانی 23 تیرماه الی 14 مردادماه از فرودگاه مشهد به عربستان اعزام می‌شوند. 

رضا درگاهی افزود: در حج سال‌جاری 9 هزار و 65 زائر در قالب 65 کاروان از استان خراسان رضوی به حج تمتع مشرف می‌شوند که از مجموع کاروان‌های اعزامی 35 کاروان به‌صورت مدینه قبل و 30 کاروان نیز به‌عنوان مدینه بعد اعزام می‌شوند که یک کاروان زائران مشهد نیز از فرودگاه بیرجند اعزام می‌شوند و امکان افزایش چند کاروان دیگر نیز به استان در فرصت باقیمانده هست که اقدامات لازم در استان جهت اعزام ایشان صورت پذیرفته است.

گفتنی است؛ پروازهای بازگشت کاروان‌های حجاج خراسان رضوی از 2 شهریور آغاز و تا 13 شهریورماه به‌طول می‌انجامد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.