البرز- مجمع سالیانه هیئت ورزش سه گانه استان البرز در حالی با حضور فعالان این ورزش برگزار شد که رییس فدراسیون کشور از اجرای طرحی در ۱۵۰ تفرجگاه مختلف کشور برای معرفی وآشنایی هر چه بیشتر این ورزش به مردم خبرداد.

معرفی ورزش "سه گانه" در ۱۵۰ تفرجگاه کشور

به گزارش قدس آنلاین، مجمع سالیانه هیئت ورزش سه گانه استان البرز صبح امروز یکشنبه برگزارشد و عملکرد این هیئت در بخش های مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

رییس فدراسیون ورزش سه گانه در این جلسه با بیان اینکه برای توسعه این رشته و جذب ورزشکار ابتدای امر می بایست این رشته به جامعه و مردم آموزش داده شده و شناسانده شود تا پس از آن علاقمندان و جذب سه گانه شوند گفت:اقدامات انجام گرفته در راستای آموزش این رشته ناکافی بوده است.

مهدی گودرزی افزود: باید فضایی برای آموزش ورزش سه گانه در شهرستانها ایجاد شود و بتوانیم این رشته را به اقشار مختلف مردم ارائه کنیم.

وی به اقدامات صورت گرفته در جهت همگانی کردن این رشته اشاره کرد و ادامه داد: در تفاهم نامه ای که با وزارت ورزش و جوانان داشتیم، مقرر شد در ۱۵۰ تفرجگاه کشور شرایطی ایجاد شود تا انجام ورزش دوگانه و معرفی آن به عموم بصورت همگانی انجام گیرد.

رئیس فدراسیون ورزش سه گانه تأکید کرد: مسابقات باید در مناطقی برگزار شود که از جمعیت مناسب برخوردار است و بتواند عموم مردم را به عنوان تماشاگر جذب کند.

وی به پتانسیل و ظرفیت بالای ورزش در البرز اشاره کرد و گفت: استان البرز شرایط و توان لازم برای برگزاری مسابقات جایزه بزرگ سه گانه را دارد.

گودرزی با بیان این که هیئت البرز در رده نخست ورزش سه گانه کشور قرار دارد، تصریح کرد: فعالیت و حمایت مجموعه استان البرز از این رشته در جهت توسعه و پیشرفت آن بی نظیر و ستودنی است.

مدیرکل ورزش وجوانان البرز نیز در این مجمع با اشاره به اینکه ورزش سه گانه البرز در گذشته فراز و فرودهای فراوان و حاشیه هایی داشت که خوشبختانه امروز با ساماندهی هیئت و کمک و همدلی اعضاء این مشکلات برطرف شده گفت: هیئت در مسیر آرامش و توسعه قرار گرفته و کسب رتبه نخست کشور نمونه بارزی از این دستاورد است.

امیر غفرانی افزود: برگزاری مسابقات مختلف نقطه عطف هیئت سه گانه استان البرز بود که می تواند سرعت رشد و پیشرفت این رشته را دوچندان کند.

غفرانی با اعلام خبر میزبانی از یک رویداد آسیایی ورزش سه گانه در شهرستان طالقان، اضافه کرد: هدف ما از قبول میزبانی های مختلف این است که می خواهیم ورزش استان البرز در تمامی رشته ها پویا و فعال تر شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که باید زیبایی های ورزش سه گانه به عموم مردم معرفی شود، عنوان کرد: ورزش سه گانه رشته ای بسیار سخت و در عین حال دارای هیجان و جذابیت ویژه ای است که می تواند علاقمندان زیادی را به خود جذب کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.