لرستان- مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان صبح یک‌شنبه در نشست خبری با اصحاب‌رسانه از جریمه‌ی ۶۱۷ میلیارد ریالی ۷ شرکت و کارگاه صوری در راستای توزیع خارج از شبکه‌ی مواد پتروشیمی در لرستان خبر داد و گفت: حکم صادر شده این شرکت‌ها در حال اجرا می‌باشد.

به‌گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ بهرام براری با اشاره به اینکه پرونده‌ی شرکت‌های صوری عرضه‌ی پتروشیمی در اواخر سال گذشته و اوایل سال‌جاری مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: در رابطه با پرونده پتروشیمی ۷ نفر متهم داریم و امکان دارد تعداد این متهمان بیشتر هم شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته و بر اساس آمار حقیقی استخراج شده از سیستم دادرسی تعزیرات حکومتی پرونده‌های وارده ۱۲هزار و ۴۳۵  بوده‌اند،  بیان داشت: در سال ۹۶ این رقم ۱۰هزار و ۵۹۰ پرونده بوده است.

براری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در بحث کالا و خدمات از سال ۹۷ نسبت به ۹۶،  ۱۵ درصد افزایش پرونده‌های ورودی داشته‌ایم، خاطر نشان کرد: این رقم در بحث قاچاق کالا و ارز ۱۵ و در بحث دارو و درمان ۶۸ درصد افزایش داشته است است

این مسئول ابراز داشت: مجموع محکومیت ریالی در سال ۹۶، ۳۶۷ میلیارد ریال بوده که در سال ۹۷ به ۹۹۸ میلیارد ریال رسیده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان، اظهار کرد: سال ۹۶ در بحث جمع وصولی به رقم ۸۸ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال رسیدیم این رقم در  سال گذشته، ۱۴۶ میلیارد ریال بوده که به حساب خزانه دولت واریز گردیده است.

بهرام براری در ادامه سخنان خود به بحث قاچاق دام پرداخت و افزود: در این رابطه ۲۲ پرونده با ثبت جریمه‌ای به میزان ۲ میلیارد و ۳۶۱ میلیارد ریال داشته‌ایم و دام‌های کشف شده نیز در اختیار دولت قرار گرفته‌اند.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.