سخنگوی کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» در مجلس گفت: موضوع «استانی شدن انتخابات مجلس» به طور کل از متن طرح «اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس» حذف خواهد شد و همه اعضای کمیسیون درباره این مسئله متفق‌القول هستند.

استانی شدن انتخابات مجلس» از طرح اصلاح قانون انتخابات حذف می‌شود

قدس آنلاین: اصغر سلیمی  با اشاره به بررسی طرح «اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس»، گفت: موضوع «استانی شدن انتخابات مجلس» به طور کل از متن طرح «اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس» حذف خواهد شد و همه اعضای کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» در مجلس درباره این مسئله متفق‌القول هستند.

وی ادامه داد: البته بررسی سایر مواد طرح «اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس» اعم از تبلیغات نامزدها و هزینه‌های انتخاباتی در کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» در مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» در مجلس تاکید کرد: احتمالا بحث اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس در لایحه جامع انتخابات ادغام خواهد شد و بسیاری از نمایندگان این تفکر را پیگیری می‌کنند.

سلیمی بیان داشت: البته بسیاری از مواد باقی مانده طرح «اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس» هم در صورت بررسی و تصویب به این دوره از انتخابات نخواهد رسید چرا که شورای نگهبان نیز برای ایجاد بسیاری از زیرساخت‌های لازم زمان کافی ندارد.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.