۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
کد خبر: 663510

دنداوی روز گذشته در برنامه‌ای در شبکه العربیه، به گزارش خبرگزاری بلومبرگ آمریکا در مورد کاهش قیمت مشروبات الکلی در قطر اشاره کرد. وی در پایان این خبر، به صورت استهزاء گفت: منتظر اظهار نظر دوستان آنها در کویت در قبال این دست‌ و دلبازی قطر هستیم. این اقدام مجری عربستانی در ربط دادن نام کویتی‌ها به خبر مربوط به کاهش قیمت مشروبات در قطر، باعث خشم شدید کویتی‌ها شده است.

بیانیه کویت علیه اهانت مجری العربیه

قدس آنلاین: دولت کویت ساره دندراوی، از اصحاب رسانه در عربستان را به "اهانت شدید غیر قابل قبول" متهم کرده و از شبکه العربیه که وی درآن کار می‌کند، خواست تا هرچه سریع‌تر این اشتباه وی را تصحیح کند.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اسکای نیوز، وزارت اطلاع رسانی کویت امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای مخالفت خود را با این مساله اعلام کرد که کویت وارد مسائل رسانه‌ای شود که هیچ دخلی درآن ندارد.

در این بیانیه آمده است، اقدامی که این مجری انجام داده است، اهانت شدید غیر قابل قبولی در قبال کویت و ملت آن به حساب می‌آید.

این وزارتخانه اعلام کرد که کویت همواره برای تحقق وحدت موضع کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و پشت سر گذاشتن اختلافات میان برادران تلاش کرده است و به توقف هجمه‌های رسانه‌ای فراخوانده است، چراکه این هجمه‌ها به منزله لطمه زدن به روابط برادرانه میان کشورهای شورای همکاری خلیج فارس است و تاثیر منفی بر روحیه آن مناسبات بر جای می‌گذارد.

وزارت اطلاع رسانی کویت تاکید کرد که این کشور تاکید دارد که خود را از اینکه طرفی در این هجمه‌های رسانه‌ای باشد، دور کند و در این راستا، تدابیر معمول را از طریق تماس با مسئولان شبکه العربیه و دفتر آن در کویت اتخاذ کرده و خواهان اصلاح هرچه سریع‌تر این اشتباه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.