کارت بانکی جدید اعضای صندوق بازنشستگی کشوری طی مراسمی با حضور اعضای کانونهای بازنشستگی در مشهد رونمایی شد.

رونمایی از کارت بانکی جدید صندوق بازنشستگی

به گزارش قدس آنلاین، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در خراسان رضوی در این مراسم گفت: این کارت به پیشنهاد گروه اجرایی صندوق بازنشستگی این استان و با همکاری و پیگیری بانک صادرات خراسان رضوی چاپ شده است.
علیرضا کریمدادی افزود: چاپ آزمایشی این کارت بانکی به تعداد ۱۰ هزار قطعه، نقطه عطفی در ارائه خدمات فراتر از یک کارت بانکی ساده به اعضای صندوق بازنشستگی کشوری خواهد بود.
وی مزایای کارت بانکی جدید را شامل منفک نمودن اعضای صندوق بازنشستگی کشوری از دیگر مشتریان بانک صادرات، چندمنظوره نمودن کارت، مکمل کارت شناسایی بازنشستگان کشوری، ایفای نقش کارت شناسایی جایگزین برای وظیفه بگیران و نیز کارت بانکی برای پرداخت حقوق و تسهیلات بازنشستگان برشمرد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در خراسان رضوی هدف این نهاد را ارائه خدمات هرچه بهتر به مو سپیدان عرصه اداری و اظهار امیدواری کرد: طراحی و چاپ کارت بانکی جدید برای اعضای صندوق بازنشستگی کشور به زودی در سراسر کشور عملیاتی شود.
وی ادامه داد: ۱۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در خراسان رضوی عضو صندوق بازنشستگی کشوری و از این تعداد ۲۵ هزار نفر وظیفه بگیر و ۸۶ هزار نفر بازنشسته هستند.
کریمدادی در ادامه همچنین گفت: خراسان رضوی بیشترین پذیرش تورهای بازنشستگی را در مقایسه با دیگر استانها دارد بطوری که ماهانه افزون بر پنج هزار بازنشسته صندوق بازنشستگی از سراسر ایران به مشهد سفر می کنند.
صندوق بازنشستگی کشوری سازمانی دولتی است که زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بازنشستگان بخش دولتی خدمت می‌کند. ۱۸ صندوق بازنشستگی در ایران وجود دارد. سازمان بازنشستگی کشوری پس از صندوق بازنشستگی تأمین اجتماعی، بزرگترین نهاد این حوزه در کشور است.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.