عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پروژه اراضی ابادگران با رویکرد گردشگری از ابتدا مطرح بوده است اما اینکه این هدف اولیه چقدر اجرا و چه میزان انحراف داشته است مشخص نمی باشد.

 شهرداری درباره پروژه اراضی آبادگران گزارش ارائه کند

محمد هادی مهدی نیا در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: شورای اسلامی شهر مشهد در باره اراضی منطقه ابادگران از شهرداری نسبت به اتفاقاتی که در این منطقه رخ داده ، گزارش خواسته است.

وی افزود: شورا  به صورت دقیق پروژه اراضی آبادگران را مورد بررسی قرار خواهد داد و در مورد اهداف اولیه این طرح و اینکه آیا پروژه منطبق با انها اجرا شده است را مد نظر قرار خواهد داد و انحراف معیاری که نسبت به هدف اصلی در این موضوع رخ داده و میزان اجرای مصوبات کمیسیون ماده ۵ درباره این پروژه و تخلفات ساختمانی ان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

مهدی نیا در مورد برخی رایزنی سازمانی که سهام عمده این پروژه را در اختیار دارد  با شورای اسلامی شهر مشهد برای عدم پرداختن به موضوع ابادگران نیز بیان داشت: بیان این موضوع را حداقل در کمیسیون عمران و شهرسازی که بنده رئیس ان هستم تاکنون نشنیده ام.

وی با بیان اینکه تبعات و آسیب های  اجتماعی و خدمات لاکچری که احتمالا و طبق برخی اظهار نظر ها در این منطقه رخ می دهد ارتباطی به ما ندارد، ابراز داشت: انچه مسلم است به طور پیش فرض مجموعه ابادگران با رویکرد گردشگری از ابتدا مطرح بوده است اما اینکه این هدف اولیه چقدر اجرا و چه میزان انحراف داشته است، مشخص نمی باشد.

مهدی نیا درباره احتمال کوه خواری در این پروژه نیز افزود: آنچه از شواهد پیدا است ساخت و ساز در این منطقه کاهش داشته و اغلب آنها مربوط به دو سال قبل است   گزارش خواسته شده از شهرداری در مورد دو موضوع بوده است ابتدا روند ساخت و سازها به چه نحوی بوده است ودوم اینکه انحرافات با طرح اولیه و مبتین بر قانون به چه صورتی می باشد.

وی اظهار داشت: بعد از گزارش شهرداری به شورا و  بررسی ها و تحلیل هایی که در  شورا نسبت به این پروژه صورت خواهد گرفت نتیجه به استحضار جامعه و اهالی رسانه اعلام خواهد شد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.