رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از رقابت ۳۵۲ نخبه قرآنی در مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی از ۲۶ تیرماه خبر داد.

رقابت ۳۵۲ نخبه قرآنی خراسان رضوی در چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن

به گزارش قدس آنلاین، جعفر حسینی اظهار کرد: مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی از ۲۶ تیرماه به مدت پنج روز در مشهد مقدس آغاز می‌شود.

وی افزود: این مسابقات ابتدا در بخش آقایان با حضور ۱۸۱ نفر، ۲۶ و ۲۷ تیرماه در مهدیه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) واقع در خیابان آبکوه، اداره کل اوقاف خراسان رضوی اجرا می‌شود.
رئیس اداره امور قرانی اداره کل اوقاف استان تصریح کرد: متسابقین در رشته حفظ ۵، ۱۰، ۲۰، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی به رقابت می‌پردازند.
حسینی با بیان این که مکان برگزاری مسابقات بانوان حسینیه عبدالله بن حسن واقع در خیابان امام رضا(ع)، امام رضا ۸ خواهد بود، گفت: رقابت ۱۷۱ بانو نخبه قرآنی از سراسر استان از ۲۸ تا ۳۰ تیرماه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به قضاوت داوران برجسته کشوری و بین‌المللی در این مسابقات، اظهار کرد: ۱۶ داور در بخش آقایان و ۱۱ در بخش بانوان قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند.
این مقام مسئول گفت: رتبه‌های برتر سایر دستگاه‌ها در مرحله کشوری نیز جواز حضور در این مرحله از مسابقات استانی را دارند.
حسینی اظهار کرد: مرحله مقدماتی هم‌خوانی و هم‌سرایی قران کریم با ضبط آثار پنج گروه شرکت‌کننده در روز دوم تیرماه در محل اداره برگزار گردید که گروه‌های برتر به مرحله کشوری مسابقات راه می‌یابند.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.