معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مشهد گفت: برای تغییر قیمت نان نیاز به مصوبه هیئت دولت می باشد و پس ازابلاغ آن، قیمت نان تغییر پیدا خواهد کرد که تاکنون این موضوع رخ نداده است.

هرگونه افزایش قیمت نان غیر قانونی می باشد

حیدر خوش نیت در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: در مورد تغییر قیمت نان هنوز هیچ ابلاغی صورت نگرفته است از این رو هرگونه افزایش قیمت نان در حال حاضر در سطح شهر مشهد غیر قانونی می باشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۴۶۷ نانوایی یارانه ای و ۱۲۰۰نانوایی آزاد پز در شهر مقدس مشهد مشغول به فعالیت می باشند.

خوش نیت افزود: ماهانه ۲۹۵۰۰تن آرد در سطح نانوایی های شهر مقدس مشهد توزیع می شود که سهم نانوایی های یارانه ای ۱۹هزار تن   و سهم نانوایی های آزاد پز ۱۰۵۰۰تن می باشد.

وی با بیان  اینکه بر نانوایی های اطراف حرم مطهر به منظور تامین نان با کیفیت برای زائران نظارت خاصی صورت می گیرد، اظهارداشت: هرکیلو ارد به نانوایی های یارانه ای به قیمت ۸۰۵تومان و به نانوایی های ازاد پز ۱۱۰۰تومان ارائه می شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مشهد بیان داشت: برای تغییر قیمت نان نیاز به مصوبه هیئت دولت می باشد و پس ازابلاغ آن، قیمت نان تغییر پیدا خواهد کرد و تاکنون این موضوع رخ نداده است ، از این رو  شهروندان و زائران اگر با تخلفی در این زمینه مواجه شدند می توانند موارد را به فرمانداری مشهد،  اتاق اصناف و اتحادیه نانوایی ها ی مشهد اطلاع رسانی کنند.   

خوش نیت بیان داشت: از طرفی انتظار از نانوایی ها نیز این است که همچنان که به دنبال افزایش قیمت نان هستند در موضوع کیفیت نان نیز دقت لازم را داشته باشند.    

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.