Xiaomi به طور رسمی در توییتر تایید کرد که Mi A3 در راه است.

"Xiaomi Mi A3"  احتمالاً با طراحی گرادیانتی و بدون اسکنر اثر انگشت خواهد بود +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، به تازگی، یک گزارش جدید اشاره کرد که آینده Mi A3 و A3 Lite Xiaomi به ترتیب با پردازنده Snapdragon 730 و Snapdragon 675 همراه خواهند بود، Xiaomi به طور رسمی در توییتر تایید کرد که Mi A3 در راه است. در حال حاضر تصاویر این گوشی هوشمند در تمام جلوه ها منتشر شده است و تقریبا به ما نشان می دهد که چگونه خواهد بود.

عکس های رسمی Xiaomi Mi A3 نشان از گرادیانتی بودن طراحی پشت گوشی و عدم استفاده از اسکنر اثر انگشت را می دهد، در مورد مشخصات فنی فعلا اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما پیش بینی می شوید برای صفحه نمایش از یک پنل با رزولوشن 1080p استفاده کند.

ارائه دهندگان توسط تویتر tipper Roland Quandt و Winfuture نشان می‌دهد آینده Mi A3 با تغییرات طراحی در مقایسه با نسخه‌های قبلی همراه شده است.

در حالی که ارائه دهندگان نشان می دهند طراحی این گوشی گرادیانتی است، اما مشخص نیست که آیا در پشت گوشی از جنس شیشه یا گلاستیک استفاده شده است یا خیر. این دستگاه در سه رنگ گرادیانتی آبی، خاکستری و سفید عرضه خواهد شد.

به طور مشخص، اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی از بین رفته است، که  البته ممکن است این اسکنر به درون صفحه نمایش منتقل شده باشد.

در بالای گوشی یک جک صوتی 3.5 میلی متری، یک  IR Blaster و یک میکروفن ثانویه وجود دارد، در حالی که دکمه های صدا و دکمه ی پاور در سمت راست واقع شده‌اند.

تصاویر نیز نشان می دهد یک ناچ قطره ای در بالای صفحه نمایش بوده که یک دوربین 32 مگاپیکسلی دارد. در پشت، یک ماژول دوربین سه گانه حاوی سنسورهای 48MP + 8MP + 2MP وجود دارد، تنظیم دوربین، مشابه آنچه در سری Mi CC9 است یافت می شود.

متاسفانه مشخصات اصلی Mi A3 در حال حاضر مشخص نیست، اگر گزارش های Mi A3 با اسنپدراگون 730 و 675 درست باشد، می تواند قدرتمندتر از Mi CC9 باشد، زیرا انتظار می‌رود که نسخه‌های جهانی به نام Mi CC9 و CC9e باشد. با این حال، با توجه به Quandt، Mi A3 می تواند توسط یک چیپ ست Snapdragon 665 طراحی شده و دارای رزولوشن 1080p با نمایشگر 6 اینچی AMOLED است.

دیگر ویژگی‌های آن شامل یک باتری 4،000mAh با سرعت شارژ 18 وات، پورت USB Type-C و سیستم عامل اندروید 9 pie است.

Xiaomi دستگاه Android One را با عکس Hashtag 'Photos Without Limits' ترسیم کرده است که نشان می دهد که دوربین یک مقدار بیرون زدگی از قاب پشتی دارد. انتظار می رود که Mi A3 در نهایت با توجه به شایعات در هفته‌های آینده عرضه شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.