برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) شبکه پرس تی وی به بحث و بررسی مسایل و چالش های جوانان اسرائیلی در مناطق تحت حاکمیت این رژیم می پردازد.

جوانان صهیونیست درگیر اعتیاد و خشونت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه با مروری بر آخرین گزارش ها درخصوص وضعیت جوانان اسرائیلی، مواجهه بیش از ۳۰ درصد از این جوانان با مشکلاتی همچون مواد مخدر، مصرف الکل، سوءاستفاده های جنسی و خشونت در خانه را مورد نقد و گفت و گو قرار می‌دهد.

در این برنامه ضمن واکاوی دلایل افزایش تمایل جوانان اسرائیلی به مصرف مواد مخدر و الکل، معضل بی خانمانی که حدود ۸ هزار نوجوان اسرائیلی با آن درگیر هستند و از مهمترین دلایل  افزایش ابتلا به جرم در میان آنها به شمار می رود، مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

نگاهی به بی تفاوتی دولت اسرائیل نسبت به معضلات و آینده جوانان اسرائیلی و دلایل این بی تفاوتی نیز از جمله محورهای مورد بررسی در این برنامه خواهد بود.

«داخل اسرائیل» به تهیه کننگی حسین الشیماری در پی واکاوی مظاهر فروپاشی رژیم اسرائیل از درون است و چهارشنبه ۲۶ تیر ماه ساعت ۲۰:۰۰ به مدت ۲۵ دقیقه از این شبکه پخش خواهد شد. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت ۱۵:۰۰، جمعه ساعت ۱۹:۰۰، دوشنبه ساعت ۱۸:۲۰ و سه شنبه ساعت ۲۱:۰۰ خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.