Modern Warfare به مجموعه چند نفره بازی Call of Duty اضافه شده است.

بخش چند نفره بازی "Call of Duty" بزودی راه اندازی می‌شود +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، ما در نهایت یک تغییر در Call of Duty دیدیم؛ Infinity Ward  با توجه به بخش Multiplayer Modern Warfar  نخستین نگاه به عرصه های رقابتی Modern Warfare با یک جریان زنده ارائه داده است که حالت جدید 2-on-2 Gunfight را نشان می دهد. البته از جزئیات آن خیلی اطلاعاتی در دستری نیست اما دست کم  می دانیم در حال راه اندازی است.

Infinity Ward بازی را از طریق جریان livestream در کانال Twitch خود، twitch.tv/callofduty نمایش خواهد داد. می توانید انتظار داشته باشید که بیشتر از حالت Gunfight مشاهده کنید و اطلاعات بیشتری در مورد هر حالت دیگری کسب کنید. Modern Warfare به مجموعه چند نفره Call of Duty اضافه شده است و  نیز منتظر دریافت اطلاعات  بیشتر در مورد یکی از بزرگترین ویژگی های جدید این بازی هستیم.

Infinity Ward ابتدا متوجه شد که بازی متقابل به Call of Duty می آید، این بازی می تواند نوسازی جنگ Modern War 2007 باشد، اما داستانی کاملاً نو دارد.

به بازیکنان در تمام سیستم عامل Call of Duty اجازه داده می شود تا با بازی های چند نفره بازی کنند و در برابر یکدیگر قرار بگیرند ، به طوری که صرف نظر از این که شما این بازی را بر روی PC، Xbox One یا PS4 خریداری می کنید، مسابقات چند نفره را می توانید آغاز کنید.

Infinity Ward همچنین اعلام کرد که Modern Warfare در ساختار مناسب با محتوای قابل دانلود در دسترس است، بنابراین همه نقشه های چند نفره پس از انتشار برای همه بازیکنان آزاد خواهد بود.

یکی دیگر از جنبه هایی که ما امیدواریم در ماه اوت( پایان هفته آینده) بیشتر بدانیم سیستم پیشروی Modern Warfare است، Infinity Ward گفته است که پیشرفت در تمام حالت های بازی ادامه خواهد داشت، به این معنی است که شما قادر خواهید بود سلاح های خود را به ترتیب به روز رسانی کنید، Killstreaks جدید را باز کنید و در تلاش برای ضربه زدن در حالت تک نفره بازی و همچنین در چند نفره، بازی کنید.

ما جزئیات زیادی در مورد چگونگی انجام این کار و یا اینکه چگونه حالت های دیگر با هم مرتبط شده اند، هنوز نداریم، اما Infinity Ward گفته است که Modern Warfare شبیه یک تجربه کامل است و با چندین بازی مختلف با هم ترکیب شده است.

Gunfight اولین حالت چند نفره جدیدی است که ما در Modern Warfare شنیده ایم. دو تیم از دو بازیکن در مقابل یکدیگر در نقشه های کوچک، جایی که آنها در یک زمان فوق العاده سریع با یکدیگر روبرو هستند قرار می دهد. اولین تیمی که شش دور را انتخاب می کند، مسابقه را می گیرد، اما شما برای انتخاب بارگیری تجهیزات کار سختی دارید، هر دور می بینید که همه افراد دارای همان اسلحه هستند.

این بدان معنی است که همه با هم تقریبا هماهنگ هستند، و برای رویدادهای سریع و هیجان انگیز آماده می شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.