بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد تاکنون حدود ۱۰۵ میلیون دلار از جیب مالیات‌دهندگان آمریکایی برای گلف‌بازی‌های رئیس‌جمهور این کشور پرداخت شده است.

گلف‌بازی‌های ترامپ ۱۰۵ میلیون دلار برای مالیات‌دهندگان آمریکایی هزینه داشته است!

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، وبسایت روت گزارش داد: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا یکی از عاشقان بازی گلف است. در واقع، بهتر است بگوییم او در کل دوره ریاست جمهوری اش به بازی گلف مشغول بوده و اگر فرصت کند به وظایف ریاست جمهوری اش نیز می‌پردازد. جالب‌ترین نکته درباره عشق عمیق ترامپ به بازی گلف این است که او در این بازی تقلب هم می‌کند.

جالب اینجاست که دونالد ترامپ در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما، او را به دلیل گلف بازی مورد انتقاد قرار می‌داد. ترامپ در فوریه سال ۲۰۱۶ اعلام کرده بود: من گلف بازی را دوست دارم؛ اما اگر در کاخ سفید بودم، فکر نمی‌کنم دیگر می‌توانستم زمین گلفم در ایرشر جنوبی در اسکاتلند را ببینم. فکر نمی‌کنم دیگر می‌توانستم زمین گلفم در دورال فلوریدا را ببینم. فکر نمی‌کنم دیگر می‌توانستم چیزی ببینم. فقط در کاخ سفید می‌ماندم و کار می‌کردم.

اما به نظر می‌رسد، درست همانند همه اظهارات پوچ دیگر دونالد ترامپ، این حرف او هم مزخرفی بیش نبوده است. نشریه فوربز پیشتر اعلام کرد دونالد ترامپ کمتر از دو هفته پس از ورود به کاخ سفید، به بازی گلف پرداخت. این در حالی است که باراک اوباما تا سه ماه پس از ورودش به کاخ سفید، حتی پایش به زمین گلف باز نشد. یکی از علت‌های اصلی آن این است که دونالد ترامپ دولت را در حالی از اوباما تحویل گرفت که اقتصاد آمریکا در شرایط خوبی قرار داشت. این در حالی است که اوباما دولت را در حالی از رئیس جمهور پیشین آمریکا تحویل گرفت که این کشور در دوره رکود شدید اقتصادی قرار داشت.

بنابر اعلام وبسایت «ترامپ گلف کونت»، دونالد ترامپ از زمان ورود به کاخ سفید بیش از ۱۹۳ روز را در باشگاه‌های گلف سپری کرده است. بر اساس اعلام نشریه فوربز، گلف‌بازی‌های ترامپ تاکنون ۱۰۵ میلیون دلار برای مالیات دهندگان آمریکا هزینه داشته است. اگر ترامپ تا پایان ریاست جمهوری اش با همین سرعت به گلف بازی بپردازد، مالیات دهندگان آمریکایی باید بیش از ۳۴۰ میلیون دلار برای گلف بازی‌های وی پرداخت کنند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.