تجهیزات جدید پدافند جنگ نوین، حفاظت و ایمنی در برابر سلاح‌های شیمیایی، میکروبی و پرتویی به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحویل شد.

تحویل تجهیزات جدید جنگ نوین به نیروی دریایی سپاه

قدس آنلاین: به گزارش سپاه نیوز، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در آیین الحاق تجهیزات جدید پدافند جنگ نوین به این نیرودر شیراز با اشاره به  صدمات و آسیب هایی که کشور ما در جنگ تحمیلی از سلاح های کشتار جمعی دشمن متحمل شد، بر ضرورت توجه به ابزار و ادوات مقابله با جنگ نوین دشمن تاکید و اظهار کرد: کشور ما هنوز بعد از گذشت سال های متمادی از دفاع مقدس، شاهد شهادت دلاورمردانی است که با ابزار جنگ شیمیایی دشمن مجروح شده بودند.

وی جمهوری اسلامی ایران را  از قربانیان سلاح‌های شیمیایی دشمن توصیف و تصریح کرد:  در دوران دفاع مقدس  علاوه بر اینکه رزمندگان غیور ما با استفاده از این سلاح ها به شهادت رسیدند، بلکه شهرهای مرزی ما نیز در نهایت مظلومیت بارها مورد هجوم سلاح های شیمیایی رژیم بعث که برخوردار از حمایت قدرت های جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار بود، قرار گرفتند.

دریادار تنگسیری  در ادامه  با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندیهای عرصه دفاعی، تصریح کرد: تولیدات این نمایشگاه محصول تلاش متخصصان داخلی کشور به ویژه جوانان متفکر، متعهد و انقلابی است و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توجه به توان، ظرفیت و استعدادهای داخلی امروز یک ضرورت محسوب می شود و نیاز است مسئولین به این مهم توجه و اهتمام لازم داشته باشند.

دریادار تنگسیری در پایان خاطرنشان کرد:  افتخار می‌کنیم  که تجهیزات  نیروی دریایی سپاه  از شناور تا تجهیزات موشکی داخلی بوده و به دست توانمند جوانان مومن و متخصص انقلابی  ساخته شده است و به فضل الهی ازاین تجهیزات جدید نیز در زمین و دریا استفاده خواهیم کرد.

بنا بر این گزارش؛ در راستای  ارتقای آمادگی یگانی و رزمی پدافند جنگ نوین در حوزه‌های آشکارسازی، رفع آلودگی، حفاظت و ایمنی در برابر سلاح‌های شیمیایی، میکروبی و پرتویی، در مراسمی با حضور دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین  لشکری در شیراز، تجهیزات جدید پدافند جنگ نوین به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحویل شد.

همچنین با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه  نمایشگاه توانمندی‌ها و قابلیت‌های مراکز تولیدی محصولات دفاعی در حوزه پدافند جنگ نوین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  افتتاح شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    0 0
    سلام خدا بر سپاه پاسداران.اگر سپاه نبود کشور نبود.