پس از طی تشریفات قانونی با حضور متهمین، وکلای مدافع و جمعی از شهروندان، آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات تعدادی از متهمان و همچنین یکی از اعضای شورای شهر در مشهد برگزار شد.

اخذ آخرین دفاع از یکی از اعضای شورای شهر مشهد/ رأی دادگاه در مهلت قانونی صادر می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، پس از طی تشریفات قانونی با حضور متهمین، وکلای مدافع و جمعی از شهروندان، آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات تعدادی از متهمان و همچنین یکی از اعضای شورای شهر در مشهد برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست قاضی باخدا به صورت علنی در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) تشکیل شد، آخرین دفاعیات متهمان و وکلای آن‌ها اخذ شد.

طبق کیفرخواست صادره توسط دادسرای عمومی و انقلاب مشهد این افراد به ارتکاب اعمال خلاف قانون و شرع و خلاف شئون و اخلاق متهم هستند.

بر این اساس پس از اعلام ختم رسیدگی، رأی دادگاه در مهلت قانونی صادر می‌شود.

گفتنی است؛ سوم اردیبهشت ماه سال گذشته، معاون دادستان مشهد از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر مشهد خبر داد و دهم آذرماه اولین جلسه رسیدگی به اتهامات یکی از اعضای شورای شهر، به همراه تعدادی دیگر از متهمان، در شعبه ۱۳۲ دادگاه کیفری دو مشهد برگزار شد.

در این جلسه که با حضور متهمین و وکلای آن‌ها و تعدادی از شهروندان و اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار شد، قاضی باخدا پس از اعلام رسمیت جلسه و اعلام تذکرات قانونی لازم از نماینده دادستان خواست که به قرائت کیفرخواست تنظیمی بپردازد.

پس از قرائت کیفرخواست توسط نماینده دادستان عمومی و انقلاب مشهد برای هفت متهم پرونده، متهمین حاضر در جلسه به دفاع از خود در خصوص اتهامات مختلف از جمله ارتکاب فعل حرام، شرب خمر، اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی، تحصیل مال نامشروع، ارتشاء، شروع به ارتشاء، تصدی بیش از یک شغل، انتشار عکس‌های مستهجن، روابط نامشروع و سایر اتهامات منتسبه پرداختند.

در این جلسه همچنین وکلای مدافع متهمان، ضمن ارائه لوایح دفاعیه، توضیحات و دفاعیات مورد نظر را به محضر دادگاه ارائه کردند.

در این جلسه به اتهامات متهمان، خانم‌ها (آ- الف)، (ز- پ.)، (ت – ص.)، (الف. - ر.)، (س. – م.) و آقایان (م – د.) و (الف – ش.) رسیدگی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.