Galaxy Fold سامسونگ برای ایجاد یک تلفن هوشمند / تبلت هیبریدی ناکام ماند، اما خبرهای رسیده نشان می‌دهد که این شرکت در حال بررسی راه حل دیگری است.

سامسونگ به دنبال جایگزین گلکسی فولد با یک گوشی کشویی است +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، LetsGoDigital یک ثبت اختراع سامسونگ را نشان می‌دهد که گوشی هوشمند با یک صفحه نمایش، قابل جابجایی است. صفحه نمایش در سمت راست گسترش یافته است و به کاربران اجازه تجربه مشاهده اندازه تبلت را می دهد این فناوری صفحه نمایش را عقب انداخته و با یک فضای خالی، گوشی هوشمند باقی می‌ماند.

این تکنولوژی ظاهرا در وسط صفحه ظاهر نمی‌شود و زمانی که آن را بیرون می‌کشید، درون صفحه نمایش قرار می‌گیرد، که نشان می‌دهد ما به یک صفحه نمایش دو بعدی ZONE Axon M نگاه می‌کنیم.

اما آیا به یک صفحه نمایش قابل انعطاف نگاه می‌کنیم یا یک رویکرد لایه ای به همان اندازه؟ اما هنوز مشخص نیست که این اختراع دقیقاً چگونه کار می‌کند.

تصاویر ثبت شده همچنین یک برش پانچ سوراخ، یک پورت USB-C در پایین (همراه با بلندگو) و بدون پورت 3.5 میلی متری را نشان داده شده است.

این گوشی هوشمند کشویی اگر با موفقیت بتواند ساخته شود، قطعاً می‌تواند یک جایگزین جالب برای گلکسی فولد که در آن ناکام ماند و تا حدودی آبرو سامسونگ را برد باشد. برخی از چالش های سامسونگ با این گوشی عبارتند از: مکانیسم واقعی جذب که ممکن است پیچیده و آسیب زننده باشد، دوام صفحه نمایش و ظرفیت باتری است.

در هر صورت، این شکل ممکن است حداقل یک مزیت را نسبت به Galaxy Fold داشته باشد. با توجه به صفحه نمایش کوچک foldable سامسونگ، به نظر می‌رسداین طرخ ایده آل برای یک گوشی هوشمند است، اما این ثبت اختراع یک طراحی را نشان می دهد که به نظر نمی رسد یک هماهنگی خوب در هر دو شکل گوشی هوشمند یا تبلت باشد، هر چند که فاصله های اندک بین دو بخش وجود دارد.

این گوشی در حال حاضر فقط ثبت اختراع است، یعنی سامسونگ ممکن است حتی در نهایت محصولی تجاری را منتشر نکند. شما در مورد یک گوشی هوشمند با یک صفحه نمایش کشویی این شکلی چه نظری دارید؟!

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.