در بسته خبری پلیس امروز اخباری از دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در فریمان، کشف سرقت میلیاردی در بینالود، 15 فقره سرقت در کارنامه سارق کامپیوتر خودرو در فریمان و دستگیری اخلالگران نظم و آسایش مردم در حاشیه شهر مشهد می‌خوانید.

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در فریمان / کشف سرقت میلیاردی در بینالود

به گزارش قدس آنلاین ؛ در بسته خبری پلیس امروز اخباری از دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در فریمان،  کشف سرقت میلیاردی در بینالود، 15 فقره سرقت در کارنامه سارق کامپیوتر خودرو در فریمان و دستگیری اخلالگران نظم و آسایش مردم در حاشیه شهر مشهد می‌خوانید. 

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در فریمان 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی نیابت قضایی چند پرونده شکایت از استان‌های غربی کشور به پلیس آگاهی فریمان مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان خرید محصولات کشاورزی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار محمدکاظم تقوی افزود: در تحقیقات مقدماتی کارآگاهان پلیس آگاهی از شاکیان پرونده، مشخص شد مدتی قبل 3 نفر اقدام به تبلیغ گسترده در یکی از استان‌های غربی کشور در خصوص خرید محصولات کشاورزی کرده‌اند، کشاورزان که اکثر آن‌ها میانسال هستند فریب تبلیغات صوری افراد مذکور را خورده و پس از چند بار رفت و آمد و جلب اعتماد نسبت به صحت تبلیغات، مبادرت به فروش 170 تن سیر در قبال اخذ چند فقره چک کرده‌اند.

وی ادامه داد: مال‌باختگان پس از مراجعه به بانک متوجه شدند که چک‌های دریافتی تقلبی است و در دام یک باند کلاهبرداری بزرگ گرفتار شده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی فریمان بلافاصله وارد عمل شده و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده متوجه حضور این 3 فرد سودجو در این شهرستان شدند و در نهایت مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک عملیات منسجم و هماهنگ آن‌ها را دستگیر کردند.

سردار تقوی بیان کرد: متهمان دستگیر شده در مواجهه با ادله و شواهد پلیس، تاکنون به 25 میلیارد ریال کلاهبرداری از 25 نفر به همین شیوه اعتراف کردند.

وی ️با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی خاطرنشان کرد: شهروندان در خراسان رضوی و استان‌های همجوار می‌توانند در صورتی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند برای پیگیری شکایت خود با پلیس آگاهی شهرستان فریمان با شماره تلفن (05134623470) تماس بگیرند تا اقدامات قانونی لازم به‌عمل آید.

کشف سرقت میلیاردی در بینالود 

فرمانده انتظامی بینالود گفت: در پی اعلام وقوع سرقت از کارخانه‌ای در شهرک صنعتی این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ علی اکبر حسین پور ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی 3 سارق را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این افراد را در عملیاتی ضربتی دستگیر و از محل اختفای آن‌ها اموال مسروقه را کشف کردند.

وی با اشاره به ارزش 2 میلیارد و 300 میلیون ریالی اموال کشف شده، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به‌منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

15 فقره سرقت در کارنامه سارق کامپیوتر خودرو در فریمان 

فرمانده انتظامی فریمان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کامپیوتر خودروهای پیکان وانت در فریمان پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ جواد خرسند افزود: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به همراه ماموران تجسس کلانتری مرکزی با تحقیقات گسترده و بررسی آثار بجامانده و بازبینی دوربین‌های مداربسته، عامل این سرقت‌ها که فردی سابقه‌دار است را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو متهم کامپیوترهای سرقت شده کشف شد، بیان کرد: متهم در بازجویی‌های علمی پلیس تاکنون به 15 فقره سرقت شبانه کامپیوتر خودرو پیکان وانت در سطح شهرستان‌های خراسان رضوی اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی فریمان ادامه داد: متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به‌منظور سیر مراحل قانونی به‌مراجع قضایی معرفی شد.

اخلالگران نظم و آسایش مردم در حاشیه شهر مشهد زمین‌گیر شدند 

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش شهروندان مبنی بر شرارت‌های چند تن از اوباش خیابانی در شهرک شهید رجایی مشهد دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد.

سرهنگ امید نودهی افزود: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی با تحقیقات میدانی، اوباش خیابانی که با نزاع و درگیری، ضرب و شتم و ایجاد مزاحمت موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی بیان کرد: از این متهمان سابقه‌دار 2 قبضه شمشیر، یک قبضه قمه و 2 تیغه چاقو کشف شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.