مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) شرایط خوبی برای برگزاری بازی‌های تیم شهر خودرو دارد.

ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) شرایط مناسبی برای برگزاری بازی‌های شهرخودرو دارد
به گزارش قدس آنلاین ؛ فرزاد فتاحی ، در ارتباط با جابه‌جایی بازی‌های شهر خودرو به مجموعه ورزشی ثامن الائمه(ع) اظهار داشت: مجموعه ورزشی ثامن در اختیار تمامی رشته‌های ورزشی بوده و تکمیل آن صرفاً برای فوتبال در نظر گرفته نشده بلکه پروژه‌های مختلفی مانند تکمیل پیست اتومبیل‌رانی و سالن 6 هزار نفره در حال انجام هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: تکمیل مجموعه ثامن‌الائمه ارتباطی به برگزاری مسابقات و بازی‌های فوتبال ندارد بلکه برای سایر ورزش‌ها نیز این مجموعه تکمیل می‌شود، به دلیل نتایج مثبت اخذ شده از تیم فوتبال شهر خودرو در سال گذشته بازی‌های در پیش‌رو و همچنین احتمال حضور تماشاچیان بیشتر، امکان جابه‌جایی این تیم به ثامن‌الائمه وجود دارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر مسئولان تمام تلاش خود را برای تسریع در تکمیل مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه به‌کار می‌برند اما احتمال می‌رود این امر بیشتر از 6 ماه به طول انجامد، متولیان به برگزاری بازی‌های شهر خودرو در استادیوم امام رضا(ع) تمایل دارند، در صورت موافقت شورای تأمین باشگاه و هیئت فوتبال این امر محقق می‌شود.

فتاحی تصریح کرد: باید تماشاگران در آسایش کامل باشند چرا که آنها از مهم‌ترین سرمایه‌های ورزش هستند، مسئولان در دستگاه‌های مختلف نظیر هیئت فوتبال، تربیت بدنی آستان قدس و اداره کل ورزش و جوانان قصد فراهم‌سازی شرایط برای حضور پررنگ‌تر هواداران دارند.

وی با اشاره به معرفی هواداران مشهد به عنوان بهترین تماشاگران ایران توسط وزارت و سازمان لیگ اظهار داشت: امید است این همکاری مانند سال‌های گذشته بدون حاشیه و مداوم باشد.

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی گفت: باید امکانات ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) توسط اداره کل تأمین شود و این سالن به‌زودی در اختیار عموم قرار گیرد، در صورت آماده‌سازی این مجموعه در فاصله زمانی کمتر در برگزاری بازی‌های مختلف با کمبود جا برای تماشاچیان روبه‌رو نیستیم.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.