اولویت باشگاه به ناچار رسیدگی به هزینه های جاری از قبیل به خدمت گرفتن کادر فنی جدید، پرداخت مطالبات بازیکنان و عقد قرارداد با بازیکنان جدید یا نفراتی است که باید با آنها تمدید می شد تا اخلالی در روند آماده سازی تیم ایجاد نشود که همواره خواسته هواداران هم بوده است.

پرسپولیس: رویانیان 60 هزار یورو گرفت اما اسنادش نیست

قدس آنلاین: باشگاه پرسپولیس در مورد اتفاق اخیری که برای نشان تجاری این باشگاه رخ داده است، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه پرسپولیس در پی انتشار خبر توقیف نشان تجاری باشگاه، با صدور اطلاعیه ای ضمن اعلام تمکین برابر احکام صادره قضایی تاکید کرد؛ انجام هزینه های جاری و جلوگیری از ایجاد اختلال دربرنامه های آماده سازی تیم و پرداخت های ضروری به بازیکنان و جذب سرمربی در اولویت قرار دارد. ضمن آنکه حل و فصل چنین مواردی از خواسته های باشگاه است.

در این اطلاعیه آمده است: در پی انتشار خبر مربوط به توقیف نشان تجاری باشگاه پرسپولیس به اطلاع هواداران عزیز و رسانه های محترم می رساند؛ مشکلات ناشی از بدهی های گذشته برای پرسپولیس مطلب تازه ای نیست و این باشگاه همواره با یاری و حمایت هوادارانش، از مصایب این گونه گذشته است.

درباره مورد پیش آمده اخیر هم به اطلاع می رساند؛ باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت  محمد رویانیان از ایزدبین مبلغ ۶۰ هزار یورو دریافت کرد. در اسناد مالی و اعتباری باشگاه، درباره نحوه هزینه کردن این مبلغ در آن زمان، سندی موجود نیست و طبعاً نمی توانیم درباره اینکه مبلغ فوق به چه منظور دریافت و کجا هزینه شده است، اطلاعاتی ارایه کنیم.

با این وجود، نظر به اینکه باشگاه پرسپولیس خود را موظف به تمکین برابر احکام قضایی می داند، بازپرداخت این مبلغ را می پذیرد. همچنین مواجهه باشگاه با چنین مشکلی، پیش از این نیز به اطلاع هواداران عزیز رسیده بود.

در این ارتباط برای حل مشکل، اقدام هایی نیز صورت گرفت. برای هواداران عزیز و رسانه های محترم نکته پنهانی نیست که باشگاه با بدهی های انباشته از گذشته و فشارهای مالی روبرو است. باشگاه در راستای حل مشکل، جلساتی را با طلبکار تشکیل داد. در جریان این جلسات مقرر شد بدهی فوق در ۶ قسط به ایشان عودت داده شود. قسط اول نیز پرداخت شد ولی با توجه به مشکلات و ضرورت های مالی، پرداخت اقساط بعدی ممکن نگردید.

اولویت باشگاه به ناچار رسیدگی به هزینه های جاری از قبیل به خدمت گرفتن کادر فنی جدید، پرداخت مطالبات بازیکنان و عقد قرارداد با بازیکنان جدید یا نفراتی است که باید با آنها تمدید می شد تا اخلالی در روند آماده سازی تیم ایجاد نشود که همواره خواسته هواداران هم بوده است.

باشگاه ناگزیر از انجام این هزینه ها در موعد زمانی مشخص است. پرسپولیس در شرایط فعلی نیاز به آرامش و تمرکز روی اهداف خود دارد که همانا ادامه موفقیت ها است تا موجب شادی هواداران و رونق فوتبال کشور باشد. در این بین، بعضی به بهانه های گوناگون از جمله بدهی های گذشته به باشگاه فشار می آورند و طبیعی است که چنین حاشیه هایی هم بروز پیدا کند.

با این وجود باشگاه پرسپولیس با قدرت هرچه تمام تر به کار و تلاش خود ادامه می دهد. قطعاً حل و فصل چنین مواردی از خواسته های باشگاه است ولی همانطور که اعلام شد نمی توانیم اجازه اختلال در کار تیم و روند آماده سازی آن را بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.