آیین نکوداشت فردوس کاویانی بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، فردا ۲۶ تیرماه، ساعت ۱۸ در خانه سینما برگزار می‌شود.

تجلیل از فردوس کاویانی در کانون فیلم خانه سینما

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، در ادامه جلسات کانون فیلم خانه سینما، با عنوان «گوشه‌های کم‌پیدای سینمای ایران» به کوشش امیر پوریا، آیین نکوداشت فردوس کاویانی بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، فردا چهارشنبه ۲۶ تیرماه، ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

در ادامه جلسات کانون فیلم خانه سینما، با عنوان «گوشه‌های کم‌پیدای سینمای ایران» به کوشش امیر پوریا، آیین نکوداشت فردوس کاویانی بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، در تاریخ چهارشنبه ۲۶ تیرماه، ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

این آیین، مروری بر کارنامهٔ هنری او خواهد داشت و همکاران او در عرصه هنر، ازجمله مسعود جعفری جوزانی، حمید جبلی، علیرضا خمسه و صدرالدین زاهد درباره این هنرمند سخنرانی می کنند. نمایش گوشه‌هایی از تئاترهای قدیمی و فیلم‌ها و سریال‌های او و پخش پیام تصویری اختصاصی داریوش مهرجویی برای این جلسه، قسمت های دیگری از این مراسم است.

حضور در این برنامه برای همه آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی خیابان بهار، خیابان سمنان، شماره ۲۹، خانه سینما، مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.