مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند یکی دیگر از بازیکنان این تیم را برگردانند.

رفیعی و مصلح در آستانه جدایی از  پرسپولیس/ رضائیان برمی‌گردد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند رامین رضاییان را به این تیم برگردانند. از چند روز پیش تلاش‌هایی در زمینه بازگشت رضاییان به پرسپولیس انجام شده است.

از آنجا که رضاییان خودش نیز علاقه زیادی به بازگشت به پرسپولیس دارد امکان اینکه در همین هفته کار پیوستن این بازیکن به جمع سرخپوشان فراهم شود زیاد است.

نشریات قطری  امروز با ابهام درباره آینده رضاییان در الشحانیه نوشته‌اند و با این شرایط این بازیکن مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد.

با آمدن رضاییان به پرسپولیس این باشگاه باز هم باید یکی دیگر از بازیکنان بزرگسالش را کنار بگذارد. با آمدن وحید امیری و محمد حسین کنعانی‌زادگان به پرسپولیس این باشگاه هنوز مشخص نکرده چه نفراتی را از لیستش کنار خواهد گذاشت.

این خبر درحالی مخابره می شود که طبق گزارش روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون در شرایطی که اردوی آماده‌سازی ترکیه به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود،  پس از بررسی و آنالیز تمرینات بازیکنان، با توجه به شرایط و نیازهای تیم و تفکرات فنی خود، سروش رفیعی و شایان مصلح را از فهرست بازیکنان مدنظر خود خارج کرد و آنها را برای تعیین وضعیت و انتخاب‌هایی که خواهند داشت، در اختیار باشگاه قرار داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.