مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، گفت: فن بازار منطقه‌ای خراسان رضوی که زیر نظر شرکت شهرک‌های صنعتی فعالیت می‌کند در سال ۹۷ به عنوان فن بازار برتر شناخته شد.

فن بازار منطقه‌ای خراسان رضوی، فن بازار برتر کشور شد

به گزارش قدس آنلاین، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، در بازدید از شرکت‌های دانش بنیان شهرک‌ها و نواحی صنعتی، گفت: با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در راستای برنامه‌های عملیاتی کلان فن بازار در منطقه خراسان رضوی ارائه مشاوره فناوری‌های نوین به واحدهای صنعتی استان در جهت کمک به دانش بنیان شدن یکی از برنامه‌های اصلی فن بازار منطقه‌ای خراسان رضوی بوده و تمام برنامه‌ها عملیاتی در این زمینه برای واحدها دارای توان بالقوه در استان چیده شده تا هر چه سریعتر به سمت دستیابی به فناوری‌های نو که دارای مزیت‌های رقابتی در تولید و بازار هستند سوق داده شوند.

وی ادامه داد: فن بازارها از اصلی‌ترین محرک‌های مستمر ایجاد نوآوری در صنایع هستند و فضای کسب و کار را در هر شرایط اقتصادی به بهترین شکل بهبود داده و متحول می‌سازند.

وی عنوان کرد: فن بازارها خدمات متنوع و پیشرفته‌ای را همواره جهت بهبود محصول با دانش بومی فراهم کرده اند لذا واحدهای صنعتی که ارتقا محصول آن‌ها هنوز شکل نگرفته باید از ظرفیت بزرگ فن بازارها استفاده کنند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: فن بازار منطقه‌ای خراسان رضوی توانست در سال ۱۳۹۷ با کسب رتبه برتر همانند سال ۱۳۹۶ در بین فن بازارهای سراسر کشور در جهت رونق فضای کسب و کار و مبادلات فناورانه نقش خود را بخوبی در اکوسیستم فناوری کشور اجرا نماید.

همچنین این مرکز در سال ۹۷ اقدام به رفع نیازهای فناورانه در سطح استان خراسان رضوی و ۱۷ استان دیگر براساس توان و دانش مراکز علمی استان کرده است.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.