البرز- کارشناس و پیشکسوت البرزی والیبال ایران با ارزیابی عملکرد تیم ملی والیبال ایران درمرحله ماقبل پایانی جام ملت های جهان گفت: تیم ایران عملکرد بسیار خوبی را در مرحله مقدماتی از خود برجای گذاشت با این حال ضعف تیم در بازی های حساس نیازمند کار کارشناسی است.

ضعف ایران در بازی‌های حساس باید کارشناسی شود

کارشناس البرزی والیبال ایران در گفتگو با قدس آنلاین، تصریح کرد: در مرحله ماقبل پایانی هم ایران توانست بازی خیلی خوبی را مقابل لهستان آغاز کند و دست اول را از این تیم ببرد اما از دست دوم به یکباره شرایط تغییر کرد و جای نقاط قوت و ضعف تیم ایران عوض شد.

افشاردوست در خصوص دیدار با برزیل و بدشانسی تیم ایران گفت: تیم ملی مقابل هیچ یک از تیم ها کوتاه نیامد و دردیدار مقابل برزیل شاهد بودیم که چگونه با قدرت به بازی برگشت و نتیجه دیدار را به دست پنجم کشاند.

وی با اشاره به ضعف تیم ملی والیبال ایران در مراحل حذفی مسابقات جهانی گفت: باید پذیرفت این موضوع که ایران مسابقات را خوب شروع می کند و علیرغم امیدواری زیاد به کسب مدال به یکباره در مقاطع حساس دیدارها را واگذار می کند نقطه ضعفی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

دبیرسابق فدراسیون والیبال تصریح کرد: شاید بتوان ایران را بهترین تیم رقابت ها دانست چرا که روسیه تیم قهرمان رقابت ها را هم از پیش رو برداشتیم اما متأسفانه به دلیل این که جزو ۴ تیم پایانی نبودیم هیچ یک از بازیکنان تیم ایران در تیم منتخب رقابت ها جای نگرفتند.

افشاردوست گفت: کشور آمریکا همواره ایران را مورد ظلم قرار داده و شاهد بودیم که چگونه با بی تدبیری و عدم هماهنگی میان فدراسیون والیبال آمریکا و اداره مهاجرت این کشور ملی پوشان ایران در هنگام ورود مورد بی احترامی قرار گرفتند که همین عامل بر تمرکز بازیکنان برای دیدارهای مهم پیش رو تأثیرگذار بود.

وی ضمن حمایت از کولاکوویچ گفت: مربی باتجربه ای در اختیار داریم و فدراسیون بهتر است هرچه زودتر جلسه با وی ترتیب دهد که در آن انتظارات دو طرف از یکدیگر بیان شود و در صورت عدم مشکل خاص بتوانیم در مسابقات پیش رو با همین مربی ادامه همکاری داشته باشیم.

این پیشکسوت والیبال از راه اندازی آکادمی والیبال به منظور شناسایی و پرورش استعدادهای استان در آینده خبرداد و گفت: مدتی از البرز دور بودم این در حالی است که اکنون برگشته ام تا به والیبال استان خدمت کنم.

محمود افشاردوست  اضافه کرد: بدون شک استان البرز به دلیل داشتن تنوع اقلیمی از استعدادهای خوبی در رشته های مختلف ورزشی برخوردار است از همین رو در حال برنامه ریزی برای شناسایی و پرورش آن ها در رشته والیبال هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.