۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
کد خبر: 663758

دادستان عمومی و انقلاب گلبهار از شناسایی و کشف پنج قبضه سلاح غیرمجاز، تعداد ۴۲۰ فشنگ غیرمجاز و دستگیری دو متهم در گلبهار خبر داد.

کشف سلاح غیرمجاز در گلبهار

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادستانی گلبهار، خلیل‌اله برزنونی گفت: با توجه به نزاع‌های دسته جمعی و قتل‌های اخیر که برخی افراد با استفاده از سلاح تظاهر و قدرت‌نمایی می‌کردند، موضوع مبارزه و برخورد با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز در دستور کار قرار گرفت و با تلاش و زحمات شبانه‌روزی نیروهای انتظامی این شهرستان در روز جاری با دستور قضایی و بازرسی محل شناسایی شده، پنج قبضه سلاح غیرمجاز و تعداد ۴۲۰ فشنگ غیرمجاز کشف و ضبط و دو متهم نیز در این راستا دستگیر و بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب گلبهار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرمانده محترم انتظامی شهرستان، جانشین محترم انتظامی و سایر نیروهای زحمتکش انتظامی، بیان کرد: دادستانی به‌عنوان مدعی‌العموم به‌منظور استمرار امنیت و آرامش پایدار در مواجهه با این دست از جرایم که باعث برهم زدن نظم عمومی و سلب آسایش و رفاه شهروندان می‌شود، بدون هیچگونه اغماضی برخورد قاطع قانونی می‌کند.
 
وی تاکید کرد: دادستانی عزم خود را در برخورد سریع و قانونی با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عوامل تیراندازی‌ها جزم کرده و با افراد خاطی هرگز مماشات نمی‌کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.