Galaxy Watch Active سامسونگ یکی از ساعت های هوشمند مبتنی بر تمرین های ورزشی و سلامتی مورد علاقه کاربران است.

سامسونگ "Galaxy Watch Active ۲" برای ماه آگوست در ۳ مدل عرضه می شود +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، Galaxy Watch Active سامسونگ یکی از سری ساعت‌های هوشمند مبتنی بر تمرین های ورزشی و سلامتی مورد علاقه کاربران است و نسخه بعدی، Galaxy Watch Active ۲، به زودی با تکنولوژی ECG و سه مدل مختلف از آن معرفی خواهد شد.

به گفته یک گزارش از Wareable ساعت، Samsung Galaxy Watch Active ۲ احتمالاً در ماه آینده در کنار Galaxy Note ۱۰ معرفی خواهد شد.

این گزارش همچنین بیان می کند که Active ۲ در سه مدل مختلف در دسترس خواهد بود. یک نسخه LTE، یک نسخه بلوتوث و یک نسخه برند Under Armor وجود دارد که ظاهرا همراه با ویژگی های متمرکز بر ورزش است.

ظاهرا شایعات ممکن است درست باشند؛ سامسونگ گلکسی آدیداس ۲ با یک مانیتور الکتروکاردیوگرام (ECG) ساخته شده است. با این حال، این ویژگی ممکن است هنگامی که یک بروزرسانی نرم افزاری به گجت های پوشیدنی برسد تا سال ۲۰۲۰ در دسترس نباشد.

آخرین اخبار فقط چند روز پس از آنکه Galaxy Watch Active ۲ توسط Android Headlines منتشر شد، نشان می‌دهد که ساعت هوشمند بسیار شبیه به نسخه قبلی خود است، اما با بند چرمی و یک حلقه قرمز در اطراف دکمه پاور عرضه می‌شود.

طبق گفته Wareable، این نسخه احتمالا مدل LTE باشد که با بند چرمی، چهار رنگ متفاوت و پوشش سیاه و سفید، نقره‌ای، طلایی یا رز گلد عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد که Samsung Galaxy Active ۲ در ۷ آگوست در رویداد سامسونگ در نیویورک معرفی می شود، اگر به گجت‌های پوشیدنی سامسونگ علاقه‌مند هستید، این ساعت هوشمند نیز احتمالاً در اواخر امسال در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.