با وجود فروش آیفون در بازار درآمد اپل در سال مالی ۲۰۱۸-۲۰۱۹ افزایش یافته است، تصمیم به فسخ کردن آیفون های ورودی به منظور تمرکز بیشتر بر روی دستگاه های پیشرفته تر است.

اپل فروش آیفون SE، ۶، ۶ Plus و ۶S Plus را متوقف می‌کند

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، خرید آیفون در هند تنها زمانی گرانتر شد که اپل به فروش آیفون SE، iPhone ۶، iPhone ۶ Plus و iPhone ۶S Plus در این کشور متصل شد. این حرکت بخشی از استراتژی شرکت است تا بر ارزش آن تمرکز کند.

به گفته Economic Times، سه مدیر ارشد صنعت اعلام کرده اند که عرضه قطعات سه مدل در ماه گذشته متوقف شده است، توزیع کنندگان و تیم های فروش اپل اطلاع داده اند که گوشی هوشمند iPhone ۶S همچنان در دسترس است. این به این معنی است که مشتریان مجبور خواهند شد که Rs ۸۰۰۰ اضافی را برای یک آیفون پرداخت کنند. iPhone ۶S در حال حاضر با ۲۹،۵۰۰ Rs به فروشمی رود. در حالی که آیفون SE دارای برچسب قیمت Rs ۲۱،۰۰۰ بود.

هر چهار مدل از آیفون، موجود در آمازون هند نیستند، در حالی که آیفون ۶ و ۶ Plus هنوز برای خرید در Flipkart در دسترسند و تا زمانی که موجودی آن‌ها به پایان برسد، در بازار عرضه می‌شوند. هر چهار آیفون در وب سایت اپل در دسترس هستند.

با وجود فروش آیفون در بازار درآمد اپل در سال مالی ۲۰۱۸-۲۰۱۹ افزایش یافته است، تصمیم به فسخ کردن آیفون های ورودی به منظور تمرکز بیشتر بر روی دستگاه های پیشرفته تر است.

فروش آیفون XR در سه ماهه آوریل-ژوئن ۲۰۱۹، پس از تصمیم اپل برای کاهش قیمت ها به میزان کم، افزایش یافت. اپل هنوز به صورت رسمی گزارش مالی خود را در هند با ثبت نام شرکت در سال مالی ۲۰۱۹ اعلام نکرده است.

براساس گزارش RoC، درآمد اپل هندوستان در سال مالی ۲۰۱۸ با ۱۲ درصد افزایش به ۱.۹۱ میلیارد دلار رسیده است، شرکت کوپرتینو تصمیم گرفت تا تعدادی از توزیع کنندگان در هند را کاهش دهد و تخفیف‌های دلخواه خود را برای تقویت تسلط برند در بازار هند فراهم کند.

اپل نمی‌خواهد در هند و بازرهای بزرگ با کاهش سود همراه شود، این مدل‌هایی که به تدریج کاهش می‌یابد، قیمت متوسط ​​فروش آیفون‌ها را در هند افزایش می‌دهد و به حاصل آن سود و درآمد نیز افزایش می‌یابد، پیش از این، اپل آیفون SE را در هند، همراه با آیفون ۶S و آیفون ۷، مونتاژ کرده بود.

اپل طرح های بزرگی برای بازار گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهد و همچنان برنامه‌های خرید وسوسه‌انگیز و طرح‌های نقدی را ادامه خواهد داد. این شرکت قصد دارد تا iOS ۱۳ خود را برای اولین بار محلی سازی کند، iOS ۱۳  بیست و دو زبان هندی که با Siri سازگار است و همچنین پشتیبانی از نقشه‌های اپل را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.