عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت: استفاده از کارت سوخت به معنای سهمیه بندی، تعیین سقف و یا افزایش قیمت بنزین نیست.

مجلس اجازه افزایش قیمت بنزین را به دولت نداده است

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: درباره افزایش قیمت بنزین صحبتی در مجلس شورای اسلامی مطرح نشده و این اجازه به دولت نیز داده نشده است.

وی تصریح کرد: آنچه درباره بنزین ، از طرف مجلس به دولت گفته شده و اجازه داده شده است موضوع سهمیه بندی بنزین می باشد و این سهمیه بندی صرفا به معنای استفاده از کارت سوخت برای استفاده از بنزین است.   

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حتی  در این موضوع سهمیه بندی و استفاده از کارت سوخت،  تعیین سقف و یا افزایش قیمت  برای استفاده از بنزین نیز از طرف مجلس مطرح نشده است.  

قاضی زاده هاشمی افزود: از طرفی اگرچه دولت در حال آماده سازی جایگاه ها برای استفاده از کارت سوخت می باشد اما تاکنون درباره سهمیه بندی ، ایجاد سقف برای استفاده ازبنزین و حتی چند نرخی شدن بنزین هیچ گزارشی از دولت به مجلس ارائه نشده است.   

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی بیان داشت: حتی زمان استفاده از کارت سوخت برای بنزین نیز هنوز از طرف دولت اعلام نشده است و اینکه برخی مرداد یاشهریور را زمان اجرای این برنامه معرفی می کنند صرفا در حد شایعه می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.