سروش رفیعی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از قرار گرفتن در لیست مازاد این تیم، از مسئولان باشگاه به خاطر ندانستن «اصول اولیه» انتقاد کرد.

واکنش سروش رفیعی به حذف نامش از فهرست پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، رفیعی بعد از این اتفاق در حالی که از ترکیه به سمت تهران باز می گشت، گفت: دو سال پیش یک روز پستی گذاشتم و توضیح دادم که چرا پرسپولیس را ترک کردم و قول دادم به این تیم برگردم. به پرسپولیس برگشتم و دلم می‌خواست فوتبالم را در این تیم تمام کنم و از با شما بودن (هواداران) لذت ببرم. متاسفانه امروز این اتفاق نیفتاد و مجبورم تیم را ترک کنم.

وی افزود: متاسفانه مسئولان ما درک نمی‌کنند پرسپولیس چه جور تیمی است و پرسپولیس چی هست. آنها بزرگی پرسپولیس، موقعیت تیم و مردمی که پشت تیم هستند را درک نکردند. اگر درک می کردند آدم هایی را در تیم می‌گذاشتند که اصول اولیه فوتبال را بدانند.

هافبک پرسپولیس تاکید کرد: متاسفانه مسئولان ما نمی‌دانند یک تیم حرفه‌ای در لیگ ما ۱۸ بازیکن بزرگسال می‌تواند داشته باشد. امروز من و شایان مصلح جدا شدیم. من که ۶ ماه دوم سال گذشته به پرسپولیس اضافه شدم و الان می روم. با امید زندگی ادامه دارد و کارم را انجام می‌دهم ولی ای کاش طوری نباشد به کسی مثل شایان مصلح که باوجود مصدومیت در پنجره بسته نقل و انتقالات به تیم کمک کرد، آن هم ۱۰ روز مانده به شروع لیگ بگویند خداحافظ.

رفیعی گفت: کاش درک کنیم پرسپولیس کجاست. کاش اگر نمی‌توانیم خدمت کنیم، زودتر برویم تا به این تیم خیانت نکنیم و بفهمیم چه آدم‌هایی برای این تیم اشک می‌ریزند و حرص می خورند. همینطور (این تیم را) بازیچه دستمان نکنیم. ارزش این آرم و اسم پرسپولیس را همیشه در قلبم دارم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.